Gå til innhold

Mitt svangerskap så langt..

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Er bare 100 dager igjen nå, så er altså 26+0 idag;) Alt har gått ganske så bra til nå, ikke noen plager av betydning og jeg har jobba som en helt, hehe.. Har vondt i lysken,ryggen og rompa av og til etter anstrengelser på jobb med litt løfting osv, men dette har bedret seg med gode helsesko! Detter noe som har kommet nylig. Så tror ikke det skal bli noe problem å kunne gå ut i permisjon 3 uker før termin. Det er i hvertfall målet mitt;)

Siste uka har vært litt tung på jobb, pga. jeg tar meg veldig nær av "klager" og bagateller fra sjefen. Han har fått det for seg at han ikke skal gjøre det enkelt for meg, og vet at han ikke er største fan av gravide arbeidstakere. Men har man kun kvinner ansatt i en bedrift så kan man ikke unnngå å støte på dette "problemet." Dette har ført til en del mistrivsel fra min side, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til ferie og deretter permisjonsstart. Kommer nok ikke tilbake til den arbeidsplassen for å si det slik.. I tillegg er det ikke gunstige arbeidstider for en mamma, så etter at ting ble litt uggne, så fikk jeg et spark i ræva rett og slett: Du fortjener bedre enn å jobbe slik tenker jeg... Heldigvis har jeg 2 jobber så har noe å falle tilbake på.

Ellers er nesten alt i hus, men mangler vogn, vognpose og bilsete. Seng og stellebord kjøpte vi for en liten stund siden.. Koser meg virkelig med shoppingen!

Hvordan har dere det da jenter?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...