Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Æ e så utroli gla å letta nu. Etter det plutseli (i uke 38,høres kanskje littegrann seint ut,men) gikk sånn ordentli opp førr mæ ka æ faktisk skal igjennom m hele fødselsforløpet, så fikk æ sånn vanvitti angst for å dra å fød.. Ringte føden, for æ orka ikkje ta hele den historia med mi jordmor, alt e så greit å fint å flott for ho, å de satt mæ opp på time neste dag i Skien hos en lege. Dro opp dit etter ei meget spent søvnløs natt, va jo rimeli i siste laget for å spørre om ett ks, men han va altså såå fantastisk snill m mæ. Han sa bare (etter min lange tale som æ hadde ni pugga i bilen:)) at OK, hvis æ hadde bestemt mæ for det så skulle ikkje han lage nå trauma for mæ, det va også tilfeldigvis ei avbestilling 1.juli for innleggelse, så 2.juli får æ se min lille keiser:) Ei uka før termin, e så utroli fornøyd, har lest flere historia om folk som må krangle sæ til ks, utroli kjedeli, for det e jo faktisk ei rimeli stor belastning for oss, så syns da detta burde være nå vi kan være m på å bestemme sjøll. Hadde mine grunna, så e ikkje bare at æ e redd,men for de som lida a skikkeli smerte angst å lignans, stå på! Ingen skal behøve å bli tvinga til å gå gjennom nå sånt om de ikkje vil. Æ e ihvertfall overlykkeli nu, kan ikkje dele det m såå mange, vil ikkje ha nå mas på operasjonsdagen, så måtte bare skrive det ned her å dele d m dåkker. *Lykke* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138115296-skien-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Så flott at det ordet seg for deg! :c)) Og flott at du traff på en lege som ikke har misforstått oppgaven sin og som hadde innsett at jobben hans er å hjelpe deg igjennom. Hvem vet? Kanskje fora som dette, der de som selv er gravide og har vært det, kan dele av erfaringer, gjør at også helsemyndighetene blir nødt til å gjøre noen grep og gå litt i seg selv! Jeg har tro på at alle de som skriver her og som deler erfaringene sine, er viktige! Det er mitt håp at de som jobber med disse tingene av og til vil svinge innom dette forumet fra tid til annen. Flott at du deler opplevelsen din. Den legen er nok noe andre leger bør se litt på for å lære noe! Masse Lykke Til med baby og alt sammen! :c)) Nå som du ikke har denne angsten lenger - da er det bare å glede seg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138115296-skien-sykehus/#findComment-138116532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå