Gå til innhold

Reise til Løkken med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på DK-tur, sambo, dattera mi på 2 år og jeg. Har planlagt 3 dager i Lemvig Strand (ved Limfjorden) og nå blir det kanskje også noen dager i Løkken. Vet jo at det er skikkelig party-sted, men er det ok å reise dit med barn? Er det like "party-party" der enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok en annen plass som heter Løkken jeg tenker på, der er det i alle fall trygt for små barn. Når det gjelder spørsmålet ditt har jeg ikke noe svar, men ønsker dere en god tur. Det går som regel greit å reise til festplasser med små barn.

Skrevet

Hehe... Høres bra ut :) Takk:)

-andre som vet?

Skrevet

Løkken er både og.

Det er veldig barnevennlig der, som resten av Danmark og meget godt tilrettelagt for barnefamilier i tillegg til partyløvene:)

Vi er der hver sommer, (bor riktignok ikke i Løkken, men et lite stykke unna)

Alle tipsene jeg kom med tidligere er fremdeles veiledende dersom dere bor i Løkken. Stranda i Løkken er forøvrig helt fantastisk men den er mer barnevennlig ved Lønstrup da det er bygget små bademoloer der, sli at barna ikke risikerer å komme i nærheten av strømmene.

Skrevet

vi var både i lemvig og i løkken i fjor. Likte med veldig godt begge steder, men kanskje best i Lemvig. Veldig koselig by, og masse å gjøre for barn i nærområdet!

Skrevet

Takk for svar begge to :)

Tillab- du kunne jobbet i turistbyrå for DK :-D

Skrevet

HEhe, lurte faktisk på å søke jobb på turistkontoret i Hjørring eller Lønstrup en stund, mens vi diskuterte å flytte dit et år... Men så kom det er barn til og da ble vi hjemme:)

Skrevet

Problemet med Løkken og små barn er de store bølgene....Vi likte oss ikke

Skrevet

hehe, tillab- du hadde garantert fått jobben ;)

Ja, store bølger er jo litt dumt.. Har selv minne fra Løkken da jeg var 6 år og fikk en diger brennmanet på låret, med krafig reaksjon... Men, men...

Ligger jo sentralt da, i forhold til Aalborg osv.. Også har jeg ringt og pratet med campingplassen, da vi leier hytte. Var rolig der, fordi unge måtte ha med voksne for å bo der. Også ligger det 500 m fra by og strand, og det har endel og si, for da kan man bare trille...

Skrevet

Vi bodde i verdens mest råtne campinghytte 500 m fra løkken.

billig, men en sinnsik trapp ned til stranden. Håper ikke det er dit dere skal.

Løkken strand camping eller LØkken camping

Skrevet

"Løkken campingcenter og hytteby" het det. Vi skal ikke ha den billigste hytta. Det er toa og vann der bla.

Skrevet

Var ikke der dere var, eller??

Skrevet

Det var godt å høre. Unner ingen den hytta vi hadde

Skrevet

dytt

Skrevet

Hei..Har vært "ute" litt. Var ikke her vi var. dette var luksus i fht til den muggene hytta vi hadde. Dere får sikkeret en fin ferie

Skrevet

Phu... Godt å høre... Takk :) Gleder oss nå. Blir fint med en ferie med bare oss 3. Det trenger vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...