ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Skal på DK-tur, sambo, dattera mi på 2 år og jeg. Har planlagt 3 dager i Lemvig Strand (ved Limfjorden) og nå blir det kanskje også noen dager i Løkken. Vet jo at det er skikkelig party-sted, men er det ok å reise dit med barn? Er det like "party-party" der enda?
jentebanden Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Er nok en annen plass som heter Løkken jeg tenker på, der er det i alle fall trygt for små barn. Når det gjelder spørsmålet ditt har jeg ikke noe svar, men ønsker dere en god tur. Det går som regel greit å reise til festplasser med små barn.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Hehe... Høres bra ut Takk:) -andre som vet?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Løkken er både og. Det er veldig barnevennlig der, som resten av Danmark og meget godt tilrettelagt for barnefamilier i tillegg til partyløvene:) Vi er der hver sommer, (bor riktignok ikke i Løkken, men et lite stykke unna) Alle tipsene jeg kom med tidligere er fremdeles veiledende dersom dere bor i Løkken. Stranda i Løkken er forøvrig helt fantastisk men den er mer barnevennlig ved Lønstrup da det er bygget små bademoloer der, sli at barna ikke risikerer å komme i nærheten av strømmene.
Kamomille Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 vi var både i lemvig og i løkken i fjor. Likte med veldig godt begge steder, men kanskje best i Lemvig. Veldig koselig by, og masse å gjøre for barn i nærområdet!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar begge to Tillab- du kunne jobbet i turistbyrå for DK :-D
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 HEhe, lurte faktisk på å søke jobb på turistkontoret i Hjørring eller Lønstrup en stund, mens vi diskuterte å flytte dit et år... Men så kom det er barn til og da ble vi hjemme:)
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Problemet med Løkken og små barn er de store bølgene....Vi likte oss ikke
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 hehe, tillab- du hadde garantert fått jobben Ja, store bølger er jo litt dumt.. Har selv minne fra Løkken da jeg var 6 år og fikk en diger brennmanet på låret, med krafig reaksjon... Men, men... Ligger jo sentralt da, i forhold til Aalborg osv.. Også har jeg ringt og pratet med campingplassen, da vi leier hytte. Var rolig der, fordi unge måtte ha med voksne for å bo der. Også ligger det 500 m fra by og strand, og det har endel og si, for da kan man bare trille...
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Vi bodde i verdens mest råtne campinghytte 500 m fra løkken. billig, men en sinnsik trapp ned til stranden. Håper ikke det er dit dere skal. Løkken strand camping eller LØkken camping
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 "Løkken campingcenter og hytteby" het det. Vi skal ikke ha den billigste hytta. Det er toa og vann der bla.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2008 Var ikke der dere var, eller??
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Det var godt å høre. Unner ingen den hytta vi hadde
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2008 De hadde en type billigere hytte og, så det kan jo vaere på samme sted, eller? Her er linken: http://www.loekken-hytteby.dk/
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 #16 Skrevet 27. juni 2008 Hei..Har vært "ute" litt. Var ikke her vi var. dette var luksus i fht til den muggene hytta vi hadde. Dere får sikkeret en fin ferie
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. juni 2008 Phu... Godt å høre... Takk Gleder oss nå. Blir fint med en ferie med bare oss 3. Det trenger vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå