~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Har ei datter på 11 mnd snart og hun er ikke noe ivrig på å spise brødskive, får i henne max 1/2 skive og d er til lunsj. Er lenge siden jeg har hatt så små barn i bhg. men noen som har erfaring med å kjøpe inn grøt så de har i bhg og evt. nan??? Hun begynner i bhg 1 dag etter 1. årsdagen sin hun, lillejenta vår <3 Takk for svar )
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Vi har hatt barn i barnehagen som har fått grøt. Men for de fleste har ikke dette vart lenge, da de har villet hatt det samme som de andre har spist. De har nektet å spise grøt i stedet. Det er jo bare å høre med barnehagen og ta med en grøtpakke slik at barnet får i seg noe om det ikke vil spise. Det er ofte spennende for de små å spise sammen med så mange og de tar fort etter hverandre. Kanskje hun blir mer glad i brød:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 hehe i barnehagen våres er det omvendt,,, hehe, vettu hva, kjøp inn det barnet ditt vil ha så ordner selvføgelig barnehagen det til dattern din. :-) La henne spise seg godt og mett, hun trenger bra med mat da hun er i barnehagen... :-) Lykke til, klem fra småbarn-ansatt..
mamma til fire små Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 var nettopp på møte i den bhg som sønnen min skal bytte til i august. ble skikkelig positivt overraska over at de serverer havregrøt hver morgen. sønnen min elsker grøt, han blir to år snart. liker skiver også ja, men får han vlege så vå vleger han med glede grøt.de barna som ikke var så glad i grøt fikk skive istenden. hva med å foreslå noe sånt i den nye bhg? det skal være et foreldreråd i bhg, og de kan du jo lufte tanken for. kanskje blir det vedtatt der? til syvende og sist kan foreldrene bestemme ganske masse selv .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå