Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på dere..

idag begynner jeg på provera for å få menstrasjon og skal så begynne på pergo. gleder meg kjempe masse, og håper det vil lykkes, men synes det er kjempe skummelt også..er det noen her som er i samme situasjon, eller som får har brukt pergo vil jeg gjerne at vi deler erfaringer her..spennende å høre hvordan dere opplever/har opplevd dette..

jeg setter ihvartfall stor pris på om dere vil dele det med meg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi er nok i samme båt! :) Jeg begynte på provera i dag.. også følger pergo etter jeg har fått mensen. Jeg er veldig spent, altså! :)

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

heisann:o)

så bra at det er en man kan dele litt ting og tang med...har du erfaring med dette eller er det din første gang? selv er dette min første gang, og det er mange tanker rundt akkurat dette her..

Skrevet

Nei, dette er min første gang også.. :) Skal du gå på provera i 7 dager og pergo i 5 dager også, eller? :)

Send meg gjerne en personlig melding, altså! :)

Skrevet

hei hei..

jeg gikk på provera og så pergo før jeg ble gravid med min gutt som nå er blitt 3 år..

jeg måtte gå på noen kure før jeg ble gravid, men d er virkeli vert "strevet"..

prøver nå på nr 2, men d ser ikkje ut som d er så lett denne gangen, men håper på at d blir fødd en liten iløpet av 2009.

en ¨å bare prøve å vere optimistisk. ;)

Skrevet

heisann teeo:o)

det er godt å høre at det går..

så krysser jeg fingrene for deg, og ønsker deg kjempe masse lykke til med nr 2. håper jeg får høre hvordan det går med deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...