3 små <3 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Disse navnene liker vi, men er usikker på hvilket vi liker best. Vil dere hjelpe oss med å rangere dem? Kommenter gjerne hva dere synes om dem! Emily Eline Oline Jenny Ida Ida Othilie
ale.con Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Min rangering: Oline. Nydelig!!! Jenny. Klassisk og flott. Emily. Fint. Eline. Fint, men litt kjedelig. Ida.Fint, men kjedelig Ida Othilie. Syns Othilie er et inviklet nanv. Må få det stavet når jeg skal skrive det. I grunnen fine navn alle sammen, lykke til!!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Tror jeg ville rangert slik: Jenny (vurderer det selv) Ida (flott navn, men veldig populært) Eline (fint og koselig) Oline (fint det også, men litt gammelmodig) Ida Othilie (ok) Emily (synes det er litt for engelskklingende, men fint) Mange fine navn her altså, men favoritten er helt klart Jenny!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Eline Jenny Emily Ida Oline Ida Othilie synes eline og jenny er helt nydelig navn
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Ida Ida Othilie Oline Eline Emily Jenny =))
prebs Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 1.Eline - kjempefint, på vei opp 2.Oline - også kjempefint, litt mer spesielt 3.Ida - liker veldig godt, pent og enkelt 4.Emily - veldig fint 5.Jenny - pent 6.Ida Othilie - ikke så glad i dobbeltnavn, men det klang jo pent
sonne Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Eline - kjempefint, en av mine favoritter Ida - koselig navn Jenny - fint navn Emily - ikke så glad i "amerikanske" navn, men dette er et av de bedre Ida Othilie - Ida er fint, men liker ikke Othilie så godt Oline - ikke min smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå