Gå til innhold

Endelig høygravid i dag!!!

Anbefalte innlegg

Og det er så godt å tenke på at det ikke er lenge igjen

til vi skal få møte lille jenta vår!

Formen er bra og gruer meg ikke så mye til fødselen,

men er utrolig spent!

Har hatt krampelignende vondt høyt oppe i magen et par ganger nå, så i går så fikk jeg ultralyd og full sjekk på sykehuset. Der var alt bra med den lille, og jordmor sa at hun blir ca 3500-3600 ved termin.Hun var veldig aktiv og det kjenner jeg godt også!

Kan være vanlige magevondter/luft, er mest på høyre side og jenta mi ligger langt ut på høyre siden, så da kan det visst bli sånn også fordi hun beveger mye på seg. Men nå er alt bra og jeg kan slappe av igjen.

Er glad for at jeg sjekka, er så ille å gå og være engstelig.

Åssen er formen deres?

Alt klart til nurket kommer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138113546-endelig-h%C3%B8ygravid-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis som høygravid! Jeg må vente 10 dager til:) Men 50 dager går fort, vi skal nemlig flytte fra Oslo til Trondheim om et par uker... masse pakking og ordning før alt er på plass. Så trenger tida:)

Formen er sliten, og plages med mye kynnere. Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier jeg går med hard mage 80 % av dagen. Slitsomt. De har også blitt vondere, og kjennes litt lengre ned i magen enn tidligere. Men alt er bra med den lille, og det er det viktigste!:)

Og nei, kan absolutt ikke si at alt er klart til den lille kommer :S Og det er grunnet flyttingen. Så blir hektisk fremover for oss!

Masse lykke til med siste innspurt!

høygravid jeg også idag!:D

nå kjenner jeg at det er tungt, å at jeg bare gleder meg til å bli ferdig! alt er klart hjemme til den lille, så nå kan hun egentlig bare komme!:)

hehe..venter i spenning ja! vært på 3d ul, hvor han sa at hun vil komme på ca 3800g om hun går til termin! men skal på ny ul om en uke,så da får vi jo vekt og vekst oxo!! gleder meg masse!:) men hun skal få den tiden hun trenger til å bli ferdig stakkars, ikke så greit med en utålmodig mor gitt!;P

hehe...så her teller vi dager ja..;)

I dag er jeg høygravid;D Hehe. Merker også her at jeg lengter veldig! Vi skal på vekstestimering 10 juli, og gleder meg til å se hvor mye han har vokst! I uke 33 sa de at han var ca 2000g og at han vi bli ca 3000-3500 ved termin, så det skal bli spennende å se hva de sier denne gang:-) Lykke til til dere andre!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...