Gå til innhold

Hei dere...

snehvit77

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært aktiv her inne...

Ligger inne til "ruging" på Riksen og har det ganske kjedelig for tiden... Håper på minst et par uker til selv om det er aldri så kjedelig. Noen andre som er beordret i vannrett stilling...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...???

Buhu, nå har jeg ligget her en mnd og holder på å bli gal av veggene her inne....

Er det noen som har noen tips til tidsfordriv, eller et godt råd for ikke å bli helt kokko...????

Skrevet

Hei, hei...

Det er nok ikke den store aktiviteten her inne nå som sommervarmen har inntatt landet igjen...

Skjønner godt at du synes det er kjedelig..men det er jo en veldig god og viktig innsats du gjør, og premien kan vel knapt måles i noe som helst... *smiler*

Når det gjelder tidsfordriv, så er det vel begrenset hva man kan finne på når man skal holde horisontalen... Hva med å lese bøker, høre på lydbøker, skrive ned tanker og følelser knyttet til svangerskapet, kanskje noe av det kan brukes i et fremtidig album til tvillingene...Om du har tilgang på nett så kan du kanskje surfe litt, spille på f.eks www.ordspill.no...

Jeg har vært sengeliggende mye av svangerskapet, men siden jeg da har vært så kvalm at jeg ikke har orket noe...så er vet jeg ikke hva annet jeg skal foreslå for å bevare vettet i vente/ruge tiden.

Ønsker deg fortsatt lykke til, og håper du klarer å motivere seg selv til å holde ut en stund til! Du er flink, og jeg heier!!!

Skrevet

er her inne å leser av og til:) det er så koselig her:)

har bare en i magen,men var plaget med falske rier i uke 20-21-22-23-24 osv...såg for meg å ligge strak ut resten av svangerskapet..men fikk vite at riene ikke virket inn på livmorhalsen,de var bare helt lik vanlige rier i smerte...så det gjekk bra,men gjorde meg en del tanker om et langt sykehus opphold....etter 1 uke på sykehus blir en gal i hodet:) så misunner deg ikke:)

liker du å strikke eller å hekkle kan jo du lage mangen fine klær til gullene dine...kan du ikke strikke er det lett å lære og et eller to nøstenarn tepper er veldig lett og nøstebarn tepper er det mest fantastiske teppe som finnest:) nå kan du se alle de dvdene du aldri fikk tid til eller lese alle de bøkene som står i bokhylla:) ring rundt til alle tantene du ikke har tid til å ringe til ellers:) innviter venner på besøk og spis mye deilige jordbær:) vil annbefale deg en bok som heter can you keep a seacret av shopie kinsella...ellers vil eg anbefale alle bøkene hennas,men den er best:) les de på engelsk,lettlest og morsomme:) du ler deg igjennom hele boka:)

håper gullene dine holder seg inne en stund til,lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...