Gå til innhold

Håper flere kommer etter meg

augustanr2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen. Har vært bort fra barnimagen siden februar. Hadde en vond sa (både fysisk og psykisk) i julen,..og takker for all støtte her inne i den perioden.Har ikke vært psykisk klar for å prøve å bli gravid igjen før nå....og klaff på første forsøk. Har bestilt babyklister på nett og går inn for noen rolige mnd frem til å nå uke 12. Denne gangen skal det gå bra! Håper dere kommer etter en ette en.....Jeg tenker på dere!!!! Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye, det var hyggelig. Selv hadde jeg MA i begynnelsen av februar, har enda ikke fått menstruasjon. Så det kan vist ta litt tid før jeg kommer etter.

Skrevet

Gratulerer så masse. Hadde selv en MA i jan. og føler jeg fikk masse god støtte her inne. Er nå 8+5 i dag og har kommet like langt som da det gikk galt sist. Gruer meg til de neste to ukene. (Oppdaget maen i uke 10, men fosteret døde i uke 8). Men har mye mer symptomer denne gangen og ser på det som noe positivt.

Lykke til augustanr2 og alle andre her inne.

Skrevet

Så godt å høre begge to. Jeg håper jeg kommer etter snart. Forstår at du er litt bekymret Nina38... Vet at jeg kommer til å være lett hysterisk neste gang!!

Skrevet

i dag er jeg begynt på min uke 7, og hadde en liten blødning. uff, fikk skikkelig flashback tilbake til julen...men da jeg fikk roet meg litt og lagt store deler av dagen på sofaen, sluttet blødningen. tror fakstisk ikke det er noe å bekymre seg for....men blir likevel noen spente uker fremover. herregud jeg ser frem til uke 12........ håper jeg kommer der til

Skrevet

Krysser fingrene for deg#############################################

Skrevet

Det er så hyggelig å se at det er det er noen som får det til etter MA. Krysser fingerene for deg og ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

shit...i dag hr jeg begynt å blø litt igjen...to dager siden sist....har ikke så god følelse i dag...men håper blødningen gir seg i dag også og at det ikke er noe galt...uff...orker ikke en 3.sa......kjenner jeg er litt negativ nå...og føler virkelig at det blir bare verre og verre å ha en sa.....uff nei...håper det går bra, får bare kulan på sofaen idag også-...gla jeg har ferie denne uke,....Krysser figrnene for meg selv og alle dere andre som er litt usikre....

Skrevet

krysser fingrene for deg!!!! Hold deg på sofaen i dag...og ring lege eller jordmor. Kanskje du får komme inn for en sjekk for å berolige deg selv!!

Håper du får skikkelig oppfølgning!!

Jeg mistet på fredag og er enda litt skjelven....Håper bare på at kroppen ordner fort opp så jeg kan bynne å prøve på nytt igjen.

LYKKE TIL!!!

klem

Skrevet

har ikke blødd mere så nå tror jeg alt er som det skal være. Og uansett så er invendig ul HELT UAKTULET. Jeg var på det da jeg var gravid i des.07. Kom på ul med litt blødning, og fikk se et bittelite embryo og det lille hjertet som slo. var bare sååå lettet. På kvelden etterpå begynte jeg å blø masse....og det endte i sa. Selv om legene sier at denne ul ikke var en utløsende faktor for min sa, så er jeg likevel sikker i min sak. Ingen skal få rote inni det før det er overhoder høyst nødvendig. Har tatt celleprøve nå før jeg ble gravid igjen , så jeg slipper å ta den ved første svangerskapskontroll.

Skrevet

Hei

Det er mulig det bare var en fleip, men siden jeg ikke vet spør jeg likevel: Er det noe som heter babyklister og hva er det i så fall?

Krysser fingre for deg augustannr2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...