phantomet Skrevet 26. juni 2008 #1 Del Skrevet 26. juni 2008 Idag har T&T blitt sjekket enda en gang. Idag ble phantom-mannen med, noe som var hyggelig for både ham og meg. Gutta er fremdeles helt ville i magen, og både phantom-mannen og JM som satte på ctg flirte da magen bulet i ett... Etterpå var det sjekk hos "min" lege, som hadde omorganisert mye for å få til enda en kontroll i en svært hektisk fullbooket dag.. Og jeg er evig takknemlig. Phantom-mannen synes også at legen hadde et effektivt og behagelig vesen, og gutta ble etter litt slit i dag igjen målt. De har det fremdeles flott der inne i hybelen sin, selv om det begynner å bli trangt... T&T ligger fremdeles på tvers, der tv1 har setet der han helst skulle hatt hodet..og nå er nok løpet kjørt iforhold til å snu seg i en annen retning. Vi fikk vite at dersom vannet går før det planlagte snittet må jeg legge meg ned, og hentes av ambulanse for å trygge en god fødsel slik som er planlagt... Phantom-mannen og legen la begge ansiktene sine i alvorlige miner da de ble enige om at jeg må ta det så rolig som overhodet mulig... Neste uke er ikke "min" lege tilstede, så da må jeg sjekkes av en annen, men hun ville veldig gjerne at jeg skulle ordne det slik at hun fikk siste kontroll før KS. Phantom-mannen har lovet meg dimmelenke for nedtelling...19 dager går visst i en fei...Jada Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138111340-s%C3%A5-ny-tt-kontroll-fullg%C3%A5tt-35-uker19-dager-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå