Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Eller er han for ung?? det er vel lov og ta bilder av dyrene der inne?? Og er det noen "spennende" dyr der?? Skjer det noe liksom eller er det bare og se på disse burene?? Håper noen har vært der.. Kanskje noen også har noen bilder derfra?? =) På siden deres var det bare nå få bilder av noen av dyrene..
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Vet ikke helt om en to- tre åring ville syns det var helt kanon, spørs vel litt hva han finner spennende. Det er veldig lite, i allefall mindre enn jeg forventa. Reptiler er vel heller ikke kjent for å være spesielt aktive skapninger, så det er lite action - endel kan være vanskelige å få øye på. Men det koster lite og er jo sånn sett fort gjort, så jeg ville gjort et forsøk og prøvd å engasjere ham ved å peke på dyrene og snakke litt om hva de kan, og hva de gjør/ spiser og sånt..
Zyan Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hehe, det er noe for alle aldre der inne. Alt fra piraya, ara-papegøye, nemofisker og aligator. diiigre slanger, små slanger, øgler store som små, edderkopper og skorpioner. Er mest fasinerende med store dyr syntes jeg, som de diiigre slangene han Are har, og de små grønne slangene. Det skjer jo ikke stort, men er du der under mating blir det jo litt "show". Bilder er lov, er det stille og rolig kan du og be om lov til å holde noen dyr, men, på eget ansvar, de er jo ville. Hils Are fra meg om du ser han da, det er han som eier parken, snakker fort, høy og tynn og rødlig hår.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Han er veldig optatt av dyr så tenkte at det må jo være helt supert.. hehe.. Hilse Are ja.. hehe.. Skal jeg hilse fra InnMari da eller-.-- ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå