Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg blir mamma for første gang i november, og føler jeg går meg litt vill i barnevognjungelen... Bor langt nord, og har mange kalde dager og mye snø i løpet av vinteren. Trenger derfor ei vogn med bag som det er plass til en stor og varn pose i. Bor i andre etasje, og er avhengig av ei vogn hvor bagen er grei å bære opp etter trilleturen- altså ikke for stor og tung bag..Samtidig har jeg lyst på ei vogn som ikke er så stor og ruvende når jeg gjør den om til sportsvogn..Noen som kan hjelpe meg med forslag til valg av vogn???
Attekattenoa Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Brio Happy kanskje? Den er ganske nett, selv om bagen er romslig. Tar liten plass i bilen og har full liggestilling i sportsvogna. Og med fire gode hjul Sikkert en fordel å unngå trehjuling ettersom det er mye snø der du bor?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Teutonia Mistral med lufthjul og softbag? Den er super til små babyser, lun og god og bra å trille. Bag er lett å bære med seg og den er også en veldig god sporsvogn. Finnes også liggeforlenger så god plass til pose i vognen.
MKS mor til 2-tette Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Emmaljunga City Cross med soft bag. Har dette selv, og er kjempe fornøyd. Solid og stødig vogn, men lettere enn Duo Edge etc... Ja litt av en jungel du skal ut i, sleit ganske mye selv sist. Lykke til med både vogn og baby .
LegallyBlond Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Tror jeg ville vurdert en teutonia mistral med softbag og lufthjul. Den er lun og tåler snøføre, samtidig som det er en grei størrelse på den. Eller evt. kjøpt en simo bagvogn, og hatt voksipose i med bæreplate i ryggen. Da kan du bære med deg barnet i posen opp. Selv om vogna er ganske stor og tung er den en fantastisk god babyvogn. Veldig stor bag og godt med så gode fjæringer når babyen er liten, fordi den gynger så behagelig. Den er veldig lun, og god på vinterføre. Så kan du heller kjøpe deg en nettere sportsvogn når den tid kommer =) Og vil bare legge til at mange trehjulinger går veldig fint på vinterføre, både oth og phil and teds har vært like gode på vinterføre som brio kombien min. Så som sportsvogn kan oth anbefales på det varmeste =)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 kan ikke skjønne hvordan noen kan mene at teutonia er lune vogner.. trekket bak på kalesjen går ikke helt under ryggen på vogna. de festes med to enkle knapper øvesrt på ryggdelen.. jeg har erfart at de løsner lett,så etter min mening er dette ikke en lun vogn. jeg synes hele vogna virker ''billig''. og kalesjen er veldig løs av seg siden den ikke er så stiv som på mange andre vogner. ville heller sett på en emmaljunga eller brio happy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå