nifficat Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Er det noen her som erfaring med å sette inn egg to dager og/eller tre dager etter uttak? Hvilken erfaring har dere med det? Takknemlig for svar.
tubaluba Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Har satt inn 3 ganger på dag2, men alle med neg. resultat. Men det som var litt merkelig er; Vi har hatt 5-10 egg hver gang og alltid 2 igjen på dag 2 som bare er brukbare til innsetting. Men nå har vi byttet klinikk og skulle prøve å få innsett på dag 5, men på dag 2 ringt de fra klinikken og sa vi måtte komme på dag 3 p.g.a dårlig kvalitet. Vi reiste til innsetting på dag 3 og når vi kom der hadde 1 av de 2 som var brukbare dobble kjerne(kromoson feil), og ikke bruk bart. MENS 2 andre egg som var UBRUKELIGE på dag 2 var blomstret og var nå klasse b egg. Jeg fikk satt inn 2 (som egentlig var ubrukelige på dag 2) og skal ta blodprøve i morgen og mandag for svar.. Men det viser at det kan fort bli forandringer, og jeg har best erfaring med innsetting på dag 3, da det er eneste gang jeg har fått klasse B egg, har bare hatt C egg før på alle forsøk. (noe de var på dag 2, her også) Håper dette var litt til hjelp, hvis det er mye rot, får du spørre om hva jeg mener. Ha en fin kveld. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå