Gå til innhold

Prematur fødsel?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er i en spent situasjon fordi jeg har en morkake som legene frykter kan svikte og at de dermed må ta ut babyen tidligere. Tenker mye på hvordan det skal gå med barnet. Er det noen som kan fortelle meg om positive erfaringer, solskinnshistoriene der alt gikk bra med barnet til tross for veldig tidlig fødsel (mellom uke 24 og 30)?

Tusen takk for svar:-)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg fødte i uke 26+ 4 og fikk da ei jente. Skal bare fortelle om alt det koselige. Hun hadde litt styr, men legene klarte å fikse alt og hun er verdens herligste jente på snart 10 mnd. Jeg ble kjent med noen andre også som fødte tidlig og de fikk barn alt fra uke 24-31 og alle de barna klarer seg bra uten problemer. Det eneste som kjennertegner ungene er at de er litt små ennå. Men det vokser de seg til etterhvert. Lykke til med fødselen. Det kommer til å gå bra:)

Stor klem fra oss.

Skrevet

Tusen takk for svar! Heldigvis har det gaatt rette veien og det ser ut til at alt gaar bra allikevel. Naa er jeg i straks i uke 30. Men vi faar fortsatt oppfoelging paa Ullevaal for sikkerhetsskyld. Det er flott aa hoere om din erfaring og at det har gaatt saa bra!!

Hilsen en som gleder seg til aa moete jenta si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...