Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #26 Skrevet 27. juni 2008 Om du setter i gang med den negative holdingen er det ikke rart du ikke liker det!! Man må være så kåte at det bare skjer, så kåte at ingen tilfredsstillelse er nok- man bare må ha mer og mer og mer Noen her forstår vel hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #27 Skrevet 27. juni 2008 nei vet du ka.. du ødlegger rompemuskelen og rævhoolet blir utvidet.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #28 Skrevet 27. juni 2008 Det gjør du iallefall ikke. Det er IKKE noen varige komplikasjoner ved analsex... Om du ikke finner deg en hivsmittet da...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #29 Skrevet 28. desember 2009 Deilig!!! Nyter det hver gang!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #30 Skrevet 28. desember 2009 Har han hatt analsex med andre før da? I såfall kan du jo argumentere med at du ikke syns det er særlig spesielt å være den n'te analen han skal inn i. For øvrig syns jeg analsex er kjempegodt, men det er viktig å lære seg å slappe av, bruke masse glidemiddel og ta det med ro til å begynne med. Jeg har fått helt fantastisk orgasmer analt, fordi punkter stimuleres fra andre kanter. Det er så fantastisk godt når man venner seg til det, og anbefales på det varmeste.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #31 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har hørt at det skal vær godt fordi du stimulerer noe inne i vagina fra den siden på en måte. Hvis du skjønte det da hehe.. Jeg har forøvrig ikke lykkes med analsex =/ enda ikke vært godt. .
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #32 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har hatt det noen ganger med mannen min, men kun når vi er litt overkåte og har lyst på vill sex, aldri noe planlagt. Jeg syntes det var ubehagelig i begynnelsen men nå er det bare godt:-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #33 Skrevet 28. desember 2009 Jeg får større orgasme når han leker med analen
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #34 Skrevet 28. desember 2009 Analsex er DIGG! ELSKER det! Er nesten sikkerpå at jeg skulle vært en homofil mann eller noe! Hehe... Men ja, det er UTROLIG viktig at man slapper helt av, at man har mye glidemiddel, og at mannen er super forsiktig når han skal penitrere, da mener jeg FORSIKTIG og ta det kjemperolig, ikke stikke den inn, ta den helt ut, stikke den inn, ta den helt ut o.s.v Men få den forsiktig inn, la den finne god gli forsiktig noen ganger, også er det bare å kjøre på som bare det! Jeg elsker å bli tatt HARDT og stimulere klitten samtidig...er ingenting som slår det, så anbefaler alle og give it a go!! Å ikke bli skremt fra å prøve igjen om det gjør vondt, for om man ikke følger oppskriften her kan det gjøre FAEN så vondt også....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #35 Skrevet 28. desember 2009 Syns det er kjempedeilig. Aldri gjort vondt hos meg. Cluet er å være ordentlig kåt når man begynner og å slappe av helt. Syns det er bedre enn vaginalsex faktisk.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #36 Skrevet 28. desember 2009 Har prøvd det ett par ganger. Mannen liker det og maser om at vi skal prøve det igjen. Jeg liker det ikke. Føler meg ukomfortabel med det. Hvis dere skal gjøre det annbefaler jeg kondom. Vi prøvde uten og jeg følte jeg hadde satt ett klyster etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå