Gå til innhold

Er så lei meg...da forlater jeg dere:((

Anbefalte innlegg

Var på ul idag og ikke noe liv....lille babyen vår har liggi død i magen i 7 uker...livmoren har vokst og magen har vokst og jeg har hatt alle symtomer....føler meg helt tom nå. Min værste dag så langt....men men vi skal prøve igjen:)

Masse lykke til jenter...og kos dere masse med de voksende mager...

Puss o kram

Fortsetter under...

huff... Kjempetrist å høre... Må være den værste måten å miste på, må ha kommet som et sjokk for dere. kan ikke forestille meg hvordan det må føles.. Dere får ta tiden dere trenger til å sørge, så håper jeg virkelig dere kommer raskt tilbake hit igjen!

Trøsteklem

Annonse

Fikk vondt i hele meg når jeg leste dette. Så utrolig leit... visste ikke engang at sånt kunne skje, at den bare dör inni der :(((

Må si jeg önsker for min egen del å kjenne litt liv snart ja...

Du får ha masse masse lykke til videre, lille sjelen kommer nok tilbake til dere igjen snart!

Uff stakkars dere!!!!!!! Har ikke ord, var helt forferdelig å lese!!!!!! Ønsker dere masse lykke til videre, og håper å se deg inne på bim igjen fort og med spire i magen! Stor trøsteklemmmm

Takk for alle trøsteklemmer...det varmer:9 godt vi har bim:)

Kommet hjem fra ahus nå etter utskrapning....føles tomt,men godt og være ferdig med det..

Igjen masse lykke til jenter..så håper jeg vi ses her inne igjen snart:)

åååååååå,så forferdelig att sånt kunne skje altså.det gjør meg vondt og lese det og jeg tenker på hvordan du har det nå.snufs, ja jeg fikk tårer i øynene nå. masse lykke til med neste prøving.stakkars deg altså.

Kjempetrist å høre at det ikke gikk bra. Ta godt vare på deg selv nå, og lykke til videre. Det samme skjedde med meg for to år siden. Nå når jeg endelig er gravid igjen, har jeg vært på flere UL, og er dessuten ofte hos jordmor for å høre hjertelyd. Stå på , håper du snart er tilbake...Klem:)

Annonse

• 2 uker senere...

Nei ikke på ordinær ul...var hos jm i uke 15 og hun fant ingen hjertelyd...hun sendte meg på ahus og ul og der viste det seg at babyen hadde død im magen i uke 7....ligget 8 uker dø i magen..huff....men livmoren hadde vokst og greier så det er så rart...men men....det går bedere nå hverfall men blir jo litt misunnelig når jeg er her inne og leser innleggene deres:))

Lykke til jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...