Gå til innhold

Hva syns dere om de navnene her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

d er så vanskelig...

liker best Isabella og Olivia selv... d er lissom de vi er enige om. Men er jo så fantastisk mange flotte navn ! guttenavn er jeg håpløs på =( de få jeg kommer på, er ikke han enig i i d hele tatt...sukk...

Isabella og Olivia er nyyyydelig navn :-) De to jentenavna jeg liker best, men liker også Mikaela, Michelle, Sofia og Elisabeth av dine..

Maximilian er knallpent, flott og nydelig. Ville valgt det! Max er og tøft ;-)

Men Benjamin, Theodor og Andreas er litt "i vinden" navn, så ville valgt Max eller Maximilian :-)

Syns Isabella klinger veldig godt til navnet på jenta vår... så jeg tror egentlig jeg kommer til å velge d... men snur vel hundreåfiråtjue ganger før termin uanz thihiii...;o)

navn er f... meg vanskelige greier... trodde d sku bli så himla morsomt, men vi sliter sånn med å bli enige, spes om gutte-navn, så vi har nesten kjørt igang en krig om hele greia :o) all respekt for hormona,sier bare jeg ;O)

Annonse

isabella,madelen,mikaela,iselin er kjempe flotte navn...alle var fine,men de liker jeg best.

theodor er fint,for det heter pappan min og min oldefar het det..men er jo veldig i vinden nå da...maximillian er fint,men litt langt kanskje...bedre med max da..benjamin er fint..er ikke så begeistret for andras..

vanskelig å bestemme seg..vi hadde bestemt oss for kajsa,men da hun kom ut ble det plutselig malin istedet..så det kan forandre seg fort,hehe..

jeg ville gjerne hatt Filippa,men nevøen min heter philip,så det hadde jo blitt litt for likt...

lykke til med navnvalg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...