Trooghåp76 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Nå har jeg vært i ul og skulle sjekke om der var en eller to og om jeg kunne se noen hjerteaktivitet. Jeg så da en liten men tydelig skikkelse og det viser seg at jeg er 10 uker på vei istedet for 6 uker som jeg trodde. Hadde tatt blodprøve og test på forrige forsøk men de må ha rotet med resultatet fordi det kom tilbake som negativt. Så her har jeg reist til danmark og blitt inseminert og har da vært gravid. Den lille lå å vinket og sprellet.
Tjorven1 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Å... supert! Så fantastisk! Det skulle jo ikke vært mulig? Men fant du el da, og hadde du mensen når du var gravid? Men så godt også da - å slippe unna me en mnd. Nei, dette var flotte nyheter, gratulerer!
Daydream Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer Bra at det var feil den veien da, men sikkert litt irriterende å tenke på pengene og stresset du har hatt forgjeves ettersom du allerede var gravid. Men det viktigste er at alt er bra!
lubbeline Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Så deilig egentlig da, du slipperfire av bekymringsukene, og kan snart bevege deg inn i 2 trimester...gratulerer:-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 ?????????????????????????????????????????????????? er det mulig? gratulerer så mye ihvertfall:) det var jo tidenes overraskelse;)
Trooghåp76 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Ja jeg var veldig bekymret fordi jeg har hatt blødninger fra begynnelsen til nå blør enda litt men bare litt. Så ja jeg hadde vanlig mens de to første mnd og har dessuten blødd utenom. Har vært utallige ganger hos gynekolog før siste og etter siste forsøk men ingen har sett noe, heller ikke de på nordica. Har gått på hormoner i form av pergotime og puregon sprøyter og enda har ingen fått mistanke. Tok test før jeg begynte på siste forsøk og den var negativ så tok jeg også blodprøve å fikk beskjed om at den og var negativ. Gynekologen min sa idag at jeg var en av de som blødde en god del og at det ikke var farlig. Fostret var godt festet og ingenting tydet på at jeg kom til å abortere. Alt såg kjempebra ut. Takk for svarene deres og gratulasjoner. Det er så godt å ha noen å dele dette med. Skal ikke si noe til famile og venner enda. Det er to som vet dette men de skjønner ikke hva man går igjennom fordi de begge har både mann og har blitt kjempelett gravid. Hvordan går det med dere?
Månestråle75 Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer så mye! For en liten luring du har i magen, som har gjemt seg så godt for alle ;o) Lykke til videre!!!
Magstar Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Å, du må holde oss oppdatert om hvordan venner og familie tar det. Så gøy for deg å kunne overraske dem sånn : ) Så deilig det må være å ha kommet så langt, ikke trenge beskymre seg lenger. Men kom sikkert som et sjokk.
satser & vesla Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 For en fantatisk historie :-) Gratulerer så mye med den lille :-) p.s. Jeg sender deg en pm. .
solstorm Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer så mye, det er jo helt utrolig fantastisk! :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten Men jeg må spørre? Hva er det som egentlig har skjedd her? Mener du at du har blitt inseminert når du er gravid? Det høres svært usannsynlig ut, er vel mer sansynlig at gullet ditt ligger foran normalen, og har vokst fort.. For det første regner jeg med at du tok vanlige urintest ved siste forsøk, og den skal jo bli positiv.. Kluss med blodprøver kan jo skje, men.. For det andre skal livmorsmunnen være hard og lukket og dekket av en slimpropp ved graviditet, og dette bør legene se ved en evt. inseminasjon. Det er i tilfelle svært uprofesjonelt hvis ikke.. Fargen der nede er også veldig forskjellig ved graviditet. Det var slik de fastslo graviditet før i tiden.. Hmmm, dette var rart, nesten for rart. Synes det er skummelt at det i det hele tatt kan skje, for det du ble utsatt for er jo mer enn nok til å spontanabortere.. Men, det ser jo ut som om alt går fint, så lykke, lykke til videre
Trooghåp76 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. juni 2008 Ja det er det de sier nå at jeg har vært gravid da jeg ble inseminert forrige gang. Jeg spurte hvordan det var mulig greit nok jeg fikk en blødning og fikk negative tester men en gynekolog burde ha oppdaget det iallefall de i danmark. Men det jeg fikk til svar var at de av og til kunne hjemme seg og ligge nokså skjult. Jeg spurte også den gynekologen jeg var hos i forbindelse med siste forsøk om hun var helt sikker på at jeg ikke var gravid, hadde på følelsen av at jeg var det. Men hun såg ingenting fikk jeg beskjed om og jeg hadde jo blødd og sånt sa hun. Jeg skjønner bare ikke hvordan dette er mulig?? Spurte også om det kunne være at den lille hadde kommet lenger i utviklingen enn alder og da sa hun det var ikke mulig med så mange uker altså 4 uker mer enn jeg trodde. Da vi regnet ut ifra når jeg var nest siste gang stemte det på en prikk med ultralyd termin. Når det gjelder blodprøver har jeg ikke tatt bare en men flere og det jeg fikk beskjed om på siste blodprøve var at dette kunne være noe alvorlig galt eller det kunne være flere fordi min blodprøve var over 50000. Spurte da om jeg kunne ha blitt gravid en mnd før og da bare lo legen til meg. Jeg var så sikker på at det ikke var liv der fordi jeg har blødd en god del spesielt de siste ukene. Skjønner at dere stusser og det gjør jeg også. Jeg skjønner det bare ikke. Takk for støtte og gode ord! Håper ingen av dere må igjennom det jeg har gått igjennom nå men det ser heldigvis ut til å ha gått bra.
StorkeMammaen Skrevet 26. juni 2008 #16 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer så kjempe masse. Synd at det kan bli så mye rot, men godt at det endte bra!! Lykke lykke til.. Vi er nesten likt vi da. Jeg har menstermin 01.02.09, enn du?
Tjorven1 Skrevet 27. juni 2008 #18 Skrevet 27. juni 2008 Som Månestråle sa, litt av en luring - tenk deg det sjarmtrollet som kommer til å komme til deg :-) Jeg har faktisk også hatt en gu i uke 6 en gang, hvor ikke gyn.legen oppdaget at jeg var gravid, jeg valgte å ikke bruke henne noe mer - men da er det vel kanskje ikke unormalt da.. Merkelig alt sammen - meeen Guuud så fantastisk! Ja, jeg stemmer i med deg, utrolig godt å ha alle på forumet å dele alt med! Ingen andre som riktig forstår :-)
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 27. juni 2008 #19 Skrevet 27. juni 2008 Dette høres jo helt utrolig ut! Men gratulerer så mye !!!! Har du snakket med klinikken i DK eller? Må jo komme som et sjokk for de også :-) Lykke til med graviditeten!
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 27. juni 2008 #20 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer så mye! Helt utrolig historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå