Gå til innhold

Påmelding til treff Lillestrøm for gravide i moden alder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Moden alder... vil det si 35+?

Jeg er 36 år, har termin i slutten av november. Kjenner ingen andre gravide så å få møte noen som er i samme situasjon hadde vært koselig.

Jeg er ikke veldig kjent på Lillestrøm så jeg har et spørsmål: Hva er Fryd og hvor ligger det?

Hei hei Betyy_Boop

Liker egentlig ikke "moden alder" jeg da, for jeg føler meg utrolig ung enda. Kjempehyggelig om du kommer alle er jo i utgangspunktet velkommen. Har du barn fra før?

Fryd ligger midt på torvet i Lillestrøm. stor uteservering. Ved Vivekes og Jernia.

Vel møtt, vi sees.

Anita

Jeg er helt enig - jeg er i min beste alder, noe jeg tror jeg alltid kommer til å være. Hvor ung er du? Et barn fra før?

Jeg har ingen barn fra før (er sent ute - som alltid...), så dette er ekstra spennende. Har ennå ikke gått helt opp for meg tror jeg.

Skal du på treffen på mandag?

Hei:-)

Jeg har veldig lyst til å være med på treff, veldig hyggelig å treffe andre som også er gravide og like "unge". Jeg er 40 år, bor på Fetsund. Første gang jeg er gravid, vi venter våre (tvillinger) første barn i slutten av desember. Ser frem til å treffe dere, sees:-))

Beate

Hei igjen, jeg er 40, og venter sønn nr 2, har en flott prins på 14 år som også gleder seg masse til å bli storebror.

Vet ikke om jeg rekker treffen mandag, men har vært der en gang før, kjempehyggelig.

sees onsdag kl fem.

;-) nå skal jeg til jordmor, spennende

God helg.

Annonse

Hei Cammis80,

Heng deg på du :-) Det ser ut til å bli en fin ettermiddag.

Masse folk der i går, håper vi finner et fint bord ute (under parasolen )

Ser ut som vi blir 5-6 stk, sees kl 1700, gleder meg.

Anita

Hei...

Jeg beklager at jeg ikke dukket opp. Jeg får ta det igjen neste gang.

Etter å ha handlet følte jeg meg rar, så jeg ble hjemme.

Håper å møte dere etter sommerferien.

Ønsker alle en strålende sommer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...