Gå til innhold

Kjære Flippa :O)

♥♥Vilsågjerne♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det nærmer seg termin for deg nå,

og ville bare innom og ønske deg lykke til med

den kommende fødselen.Håper du er i fin form,

og nyter glade gravide dager.

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vilsågjerne, du vakre menneske :)

Jeg griner store tårer nå! Du er så snill og omtenksom, og selv om jeg ikke har vært så veldig aktiv her inne i svangerskapet så er det deg jeg ser etter oppdateringer på. Du vet jeg ønsker av hele mitt hjerte å høre glade nyheter fra deg nå...

Formen er kjempefin nå, har hatt litt av de vanlige plagene men har INGEN grunn til å klage på noe. Gleder meg masse til fødsel, men er ikke direkte lei enda. Begynner å bli litt utålmodig begge to da, på å få møte dette vesenet vi og St.Olavs har laget til he, he.. Tenkte jeg skulle legge inn et innlegg på assistert om ståa, og fortelle litt om at vi faktisk på denne tiden i fjor gikk å ventet på resultatet av første innsettting, mens vi i år går å venter på fødsel. Ganske sprøtt - og veldig heldig. Kanskje noen ville få opp håpet med historien.

Hvordan går det med deg? :) Du er midt i nytt forsøk nå er du ikke?

Skrevet

Hei på igjen Flippa.

Godt å se at formen er fin,og jeg har ikke problemer med å forstå at dere er utålmodige.Vi har akkurat hatt et forsøk hos Hausken,men det gikk til dundas denne gangen også desverre.Men jeg kan jo ikke gi opp håpet av den grunn.Det blir det samme som å gi opp alt...

Min kjære er oppe i heimbyen hos dere på fotballkamp i dag,

og jeg må virkelig si at jeg håper de gule og svarte tar seieren i dag.

Det villa gledet et uvandra salten hjerte :o)

Inspirasjons historia vil vi gjerne ha på assistert befruktning,

det har vært lite av dem i det siste.

Rart å tenke på hvor tiden går.

Den 14 juni i fjor satte jeg inn egg på st.olav,men lyktes ikke.

Samme dato i år satte vi inn 2 på hausken,men de ville heller ikke.

Nå venter vi på å få tatt litt flere prøver,før vi prøver igjen.

Den som gir seg har tapt,og når aldri målstreken !

God klem :o)

Skrevet

Huff, gikk det ikke denne gangen... Det gjør meg kjempeleit. Vet at det ikke bare er meg som hadde håpet det var deres tur nå. Det er så utrolig bra at du er så positiv likevel, da vil det lykkes til slutt!

Var på fotballkampen jeg også på fredag :) ble et rettferdig resultat da... Selv om BG skulle vunnet utfra målsjansene på slutten.. Har vært på alle hjemmekampene i år faktisk, og tror ikke det er tvil om at det er en supporter i magen også, for det er kraftige tumulter der inne i 45 x 2... :)

Kommer til å følge med deg og KRYSSE fingrene for deg go`jenta. :) Ha en fin søndag og gjør no godt for deg selv når tankene blir triste.

God klem :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det vel like før det er fødsel hos deg.

Følger med på bildene der du vet,og gleder meg til å se et nytt

vidunder født i byen vår.:o)

Gleder meg på oppdatering!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...