Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 kan dere vær så snill å hjelpe meg? Tenkte å importere en , i og med de er så rimelige nå. Dessuten er de fine. Tenkte å bruke vogna som vogn nr. 2 , og det er viktig for meg at den er lett å ta ut og inn av bilen. Greit at den er anvendelig litt overalt, altså i by,snø,grus o.s.v Dere som har prøvd disse, kan dere komme med en tilbakemelding ?? Takk.
Mmmmmmamman Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke prøvd noen av dem, men Frog produseres vel ikke lenger, gjør den? PÅ bugaboo.com ligger det uansett en oversikt hvor de sammenligner frog, gecko og cameleon, både med tanke på vekt, lengde og muligheter. Sjekk der, kanskje du får hjelp til hva frog "har og ikke har". Ellers er jo det EW Classic-tilbudet på babyjungle helt rått, nesten så jeg må kjøpe en:)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg vet, jeg klarte ikke å la være. Så jeg kjøpte like godt classicen på babyjungle. Kunne fått importert splitter ny frog billig fra Tyskland. Men ble ikke noe. Rosa easywalker fristet mer, med ALT utstyr.. GØY:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå