Peders mamma Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg var hos legen min idag og fikk skrevet ut resept på pergokur. Hvordan fungerte dette på dere ? Ser for meg at hormonene løper løpsk og det samme humøret og alt annet...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hormonene løp ikke akkurat løpsk da jeg gikk på Pergotime, men jeg merket at noe skjedde med kroppen. Hadde slags mensensmerter når jeg fikk eggløsning. Noen får hodepine. Men for meg var det i hvert fall verdt det! Tre uker til termin!! Wohoooo!
Peders mamma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Gikk det på første forsøk? Hvordan var syklusene dine da du tok de? Hvor ofte hadde dere sex? Mange spørsmål...men begynner å bli desperat her..!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Pergo har jeg også brukt men.. de funket ikke på meg. Jeg ble ganske dårlig av dette, men heldigvis er det forskjell fra person til person
zxcvb Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg ble gravid på pergokur på første forsøk, har PCOS og hadde vel fått beskjed om at meg og min mann ikke ville få det til sammen men skulle bruke pergo fram til prøverør. Så jeg trodde jo ikke det skulle hjelpe men knasket i meg kuren og vips det funket er nå 26 uker på vei. Men det var ikke noe særlig å ta pergokur fordi det påvirket meg istor grad, var "stygg" mot alle rundt meg uten å klaare å gripe inn og jøre noe med det. Fikk grusomme hetetokter, hodepine og var på gråten hele veien. Så er utrolig gla for at det gikk på første forsøk. Men nå må du ikke fortvile for alle opplever bivirkningene på forskjelig måte. Men kan gjerne være lurt å advare partneren din på forhånd at du kansje blir til et aldri så lite troll og at han bare får svelge kameler fordi det forhåpentligvis skal resultere i noe helt fantastisk. Han får bare bære over med deg. Masse lykke til og håper spiren sitter.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk for svar ! Ja, jeg har snakket med han om at det er en mulighet for at jeg kan bli et lite troll, men vi er enige om at det er verdt det, for ønsket om spiren er så stort! Kan jeg spørre om hvor ofte dere hadde sex da dere ble gravide med pergo?
Peders mamma Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2008 Trykket på anonym av gammel vane..hehe...! men jeg som svarte over !
zxcvb Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Hadde faktisk bare sex en gang og det var på eggløsningsdagen, dette pga at jeg reiser så mye i jobben min. Men den ene var jo da nok. Og overtroisk som jeg er la jeg rompa oppå mange puter slik at den "stakk" opp etter samleie slik at svømmerne til gubben skulle komme enklere til, om det var med og ga noen virkning aner jeg ikke, men det føltes bare rett å gjøre det =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Jeg gikk på Pergotime i over ett år (ikke hver måned selvfølgelig). Det hjalp meg å få regelmessige eggløsninger. Men det var først etter at jeg hadde vært på røntgen av egglederne at vi plutselig ble gravid. Vanskelig å si om det var pergoen eller om kontrastvæska renska opp i noe grums der inne som gjorde at jeg ble gravid. Uansett, nå har jeg to uker igjen til termin..... Jeg ble nok litt sliten, og muligens bittelitt humørsyk av pergoen. Har aldri hatt mensensmerter, men på Pergotime fikk jeg nesten mensensmerter under eggløsninga. Absolutt ikke grusomme bivirkninger for meg, altså. Lykke til!!
Peders mamma Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for svar ! Jeg er ganske redd og gla og frustrert og på en snurr ...enn om dette ikke fungerer ? Hva gjør jeg da ? Uff, burde ikke tenke så mye !
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Hei. Jeg er endelig gravid etter pergokur nr. 2. Kroppen sleit tydeligvis med å komme seg helt etter MA i slutten av nov... Jeg har ikke hatt noe plager av pergo, bare litt vondt i hodet. Har ikke blitt "hormonella" i det hele tatt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå