Gå til innhold

Hjelp:( har begynt å blø

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 19 år, 5 uker på vei med mitt første barn, og begynte plutselig å blø i morgest:( har ikke vondt, men er ganske kvalm og slapp.. blødde ikke mye, men det kom en kjukk klomp av "størknet" blod:( ble veldig bekymra og dro til legen med en gang. der hadde de ikke så mye annet å si enn at jeg måtte ringe tilbake til dem hvis blødningen ble kraftigere, eller hvis jeg fikk vondt. Fikk time om en uke for å ta en ny graviditetstest.. Sitter hjemme nå og nekter å tro at jeg har spontanabortert:( Håper det ikke kommer noe mer blod, samtidig som jeg er livredd for å få smerter:( noen andre som har vært i lignende situasjon? Er frustrtert over at legen sa at det ikke var noen annet jeg kunne gjøre enn å vente, men samtidig har han vell rett.. er bare så utrolig spent og redd for hva som vil skje de neste dagene :(

Fortsetter under...

heisann er 28 år og eg er 19 veker på vei me mitt andre barn, kom hjem i dag fra sykehuset pga eg hadde blødninger ganske kraftig, der fekk eg beskje om at morkaka ligger foran opningen å eg e litt red for morkakeløsning så eg fekk med den første barnet mitt, men legene sa at morkaka vil ettervert gå/reise sei lengre opp, og d får me håpa, eg ringte direkte t sykehuset eg å snakket me dei, dei har litt mer peiling enn ka ein vanlig lege.

eg har jo desværre ikje opplevd akuratt sont så deg men eg har opplevd blødninger å d e heller ikje kjekt, eg håper d går bra me deg.

eg o haddet vore redd å urolig heila tiå, eg ska hålde kryss på fingrer å bein får deg at alt vil gå bra.

men vis eg hadde vore deg så hadde eg ringt å snakket me ei jormor, eller på sykehuset på fødeavdelingen, der er d monge jormødre så kan gi dei svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...