Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #51 Skrevet 26. juni 2008 Hadde min samboer i det hele tatt foreslått at han skulle dra på guttetur til Thailand, hadde nok jeg funnet meg i singellivet/funnet meg en annen livsledsager ganske så fort. Hallloooo! Thailand..guttetur...her er det ikke kondomene som er problemet, men det er i hvert fall et sikkert bevis på at ting har foregått. Også du som er høygravid! Fy svarte for en drittsekk! Kvitt deg med fyren fortest mulig!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #52 Skrevet 26. juni 2008 Jeg skjønner jo på en måte hva du mener, men jeg hang meg opp i at du sidestiller guttetur med knulletur. Virket som du tok litt hardt i generelt. (mitt inntrykk) Jeg er selvfølgelig elt enig i at dette tilfellet lukter det ugler i mosen.....og vel så det... anonym som ble litt overrasket over Ugl@
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #54 Skrevet 26. juni 2008 Ja huff..i dag er jeg ei skikkelig fæl ugle.. For å være litt seriøs, i dette tilfellet og lignende tilfeller som HI forteller om så er det nok desverre en overhengende stor sannsynlighet for utroskap, og desverre så er alt for mange partnere lurt. Det er også kvinner som reiser på tur, kansje ikke for å være utro, men med endel alkohol i blodet, venner som driter i at de har partnere så er det lett å la seg rive med å gjøre dumme ting. Og når menn reiser på guttetur til akkurat dette landet så skurrer det veldig for meg, ikke at alle menn som reiser dit alene er utro, men jeg tar neppe feil når jeg skriver at trolig er flesteparten utro...trist, men sant.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #55 Skrevet 26. juni 2008 Det hjelper da ikke å snakke med damen til kompisen. Hun vet da like lite som deg. Nei, snakk med kompisen til mannen din, si at du har fått besked om at kondomene er hans og at du kommer til å fortelle det til damen hans. Hvis ikke det er sant, kommer han garantert til å fortelle hvem sine det er!! Ingen vil vel bli feilaktig anklaget for utroskap?
innMariSterk Skrevet 26. juni 2008 #56 Skrevet 26. juni 2008 Jeg tror egentlig at dette må være et tulleinnlegg.........Selvfølgelig har gubben pult thai hvis kofferten hans inneholder kondomer.....Jeg tror egentlig ikke noen er så naive at de faktisk tror på en kompisens-kondomer-historie.....Kjærlighet gjør blind, ja, men ikke stokkdum. Og til info så er kondomer null verdt hvis vedkommende har oralsex med en som er smittet. Og sykdommene er kroniske og livstruende. La meg bare nevne hiv og alle arter av hepatitt...... Hvis dette ikke er et tulleinnlegg så er det bare å pakke kofferten. Et sånt avskum har ingen bruk for. La han bruke pengene sine og investere livet sitt på å pule horer i thailandl.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #58 Skrevet 26. juni 2008 *fnis*, jeg likte best teorien om at guttene har tatt en tur for å kose med hverandre. Mene, HI, det er ingen av oss som kan svare deg på hva som har skjedd. Men jeg hadde ikke uten videre kjøpt historien.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #59 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er anonym 17:36 og vil bare si at jeg har blitt bedratt to ganger, men kan ikke klandre min nåværende kjære for det de dustene har gjort. Jeg stoler på kjæresten min nå, og kommer til å fortsette med det. Om ikke det kommer bevis på bordet som viser at han 110% sikkert har vært utro mot meg. Kan ikke fly rundt og tro at typen din er utro 24/7, DET må være slitsomt, eller hva Ugla?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #60 Skrevet 26. juni 2008 MÅ man til Thailand for å skaffe seg fitte assa? Da er man ganske desperat. Tror seriøst at dere som ikke ville sendt typen deres til Thailand er trangsynte. Er like mange billige tøser her hjemme i Norge. Tipper dere er slike som henger over mannen deres hele tiden.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #62 Skrevet 26. juni 2008 Stoler på min jeg....han skjønner ikke behovet andre menn har for å reise på andre sida av jorda forhold til der hvor kona og ungene er, for som han sier, skulle det skje noe vil han være så nær som mulig heller...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #63 Skrevet 26. juni 2008 Har ikke erfaring med at mannen min drar på guttetur til Thailand, men jeg har snakket med mange andre menn som har vært på liknende turer (Thailand, Cuba), og de har fortalt mange historier om vakre prostituerte. Ikke alle som drar dit med det mål å ha sex med prostituerte, eller være utro, men i en slik situasjon, langt hjemmefra, kan mye skje ja. I et tilfelle ble en eks-kjæreste med hjem til en vakker cubansk jente, og ting skjedde, og etterpå gav han henne penger fordi hun var fattig. Hun var jo åpenbart prostituert, men det virket som en vanlig sjekkesituasjon. Jeg tror nok gutter kan være svake der. Forstår det selv jeg.. Jeg hadde ikke stolt på typen din. Men men, undere kan jo skje.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #64 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor i all verden skulle han dra hjem på en halvtom pakke med kondomer?!?!?!? Hvis du kjøper den der, så er du så dum at du bør revurdere om du er i stand til å oppdra barn. Seriøst.
EierIkkeFantasi Skrevet 26. juni 2008 #65 Skrevet 26. juni 2008 herregud for noen svar du har fått,,stakkars du må ha det fælt nå..men det er du som kjenner mannen din og som enkelte skriver ville jeg forhørt meg med kameratene og truet med og fortelle damene dems.gjør for guds skyld det,så det ikke ligger og gnager i deg i lang tid,,finn ut av sannheten..masse lykke til.ikke sikkert det er noe.... stoor trøsteklem..du får holde oss oppdaterte da..klemmer
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 26. juni 2008 #66 Skrevet 26. juni 2008 Min mann leste innlegget og kommer med følgende kommentar: Ingen menn er så smarte at de spør kompisen om å passe kondomene sine. Hadde menn vært så smarte så hadde de heller kasta resten... Han synes det lukter mu(finn)s lang vei...(og det synes jeg også) Guttetur, thailand, kondomer?????
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #67 Skrevet 26. juni 2008 har vist det til gubben og et par kompiser....de har lite tro på hele historia...at det var mulig å være så teit å glemme igjen en pakke i det hele tatt... Jeg tror hele innlegget er bløff ved nærmere ettertanke.....hvis ikke så er HI`s livsledsager både nærmest tilbakestående og utro, det var mannens ord...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #68 Skrevet 26. juni 2008 Kjære anonym 1736. Du lærte altså NADA av de to første forholdene dine og må nå være 110% sikkert på at din partner er utro. Er så glad for at jeg ikke er deg. Du fortjener nesten at det blir knullet bak din rygg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #69 Skrevet 26. juni 2008 La oss si at innlegget er sant og at kondomene virkelig tilhører kameraten som holder muligheten åpen selv om han har kone. Da vil jeg si mannen din har dårlige venner. Man velger ikke sin familie, men man VELGER sine venner.
Miss Misantrop Skrevet 26. juni 2008 #70 Skrevet 26. juni 2008 Dere som skriver at dere stoler på samboern deres. Det gjør jeg også. Tror nok ingen blir samboer med en de ikke stoler på. Men det betyr ikke at jeg naivt lukker øynene når rødeflagg dukker opp. (Eller røde kondomer, lol) Til deg som måtte ha 110% bevis, du ber jo om å bli lurt. Du har jo blitt lurt før og unner deg derfor ikke å bli lurt igjen. Det er greit nok at du ikke mistror og sjekker, men dessverre ser det ut til at utroskap florerer. Jeg reiser selv mye i jobb sammenheng. Alle mine mannlige kollegaer (jeg er flau for å meddele dette) har uten unntak vært utro mot sine kjærester, koner eller samboere. Jeg hadde lenge troen på en fyr. Han var religiøs. Men det var helt til han smellte en 19 år gammel ungarsk bartender på sjukka. Har ofte tenkt at konene bør komme uanmeldt til disse hotellrommene ved 2 til 3 tiden om natten. En av mine kolleagar tok i mot kona en helg, dessverre for han ble flyet hennes forsinket. Kjæresten ankom med et annet fly og de satt i samme ventehall i 3 timer. Gjett om mannen var nervøs. Men det gikk bra for han den gangen også. Sannheten kommer ikke alltid for en dag. Og kanskje er det en god ting.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #71 Skrevet 8. juli 2008 Det heter seg at man ikke skal skjære alle over en kam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå