Gå til innhold

Utro i Tailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre tror jeg nok Ugl@ har helt rett.

Skrevet

Å likestille ferie i Tailand med knulletur, og ikke levne sin mann et fnugg av tiltro? Nei ikke helt enig du.

Ja det høres mistenkelig ut å komme hjem med kondomer i veska, men man skal stole litt på partneren sin og ikke automatisk avfeie alt som løgn. Ting er ikke alltid slik de ser ut som.

Klart det kan/skal etterforskes, men gi nå mannen en liten sjangs før du dømmer han da.

Skrevet

Har ei veninne som jobba som reiseguide for star tour i thailand....å desverre hun sa selv at hun ble kvalm av alle de mannfolka som kom for å knulle thai damer...til å med familie fedre på tur med familien sin klarte til og med å være uto der nede....mange var så dume at de kontaktet si star tour guide for å hørre hvor de fikk best og billigts mus for penegene...tragisk ja!!!!

hun traff ikke en eneste nordmann, svenske eller danske der nede som var opptatt av noe annet en bar og knulle kulturen der nede!!!

Skrevet

Håper virkelig ikke du går FEM PÅ den der???

Og hvorfor i alle dager tror du han og kompisen reiste på alenetur til Thailand - THAILAND???

Skrevet

Det hjelper ikke å skrive det 1555, selv om du har helt rett. Vi som har reist MYE vet at det er svært få som står mot fristelser. Og på guttetur i Tailand vil jeg tro at trofasthet hører til untakene. Men seff, her inne mener alle at de har verdens best mann.

Skrevet

Fy faen du er naiv Anonym 15.44

Gubben kjenner en som reiser dit hvert eneste år, utelukkende for å drikke, knulle og sitte på stranda å slappe av.....det er alt reisa handler om og han (kompisen som pleier å reise dit) sier at alle de mannfolka han treffer alene der gjør akkurat det samme, og at flere har kjerringer, han selv er ungkar da...den dagen han fikk seg kone selv skulle han slutte sa han.

EN gang fikk han gonorè også..hehe...det florerer der...

Skrevet

Hadde nok dessverre sett på det som MEGET mistenkelig.

Gammel unnskyldning å skylde på kameratene sine.Enten det dreier seg om røykpakker,marijhuana eller kondomer...

Skrevet

kanskje han skulle bruke kondomene til å smugle stoff i....våkn opp!!!

Skrevet

Greit. Hun skal være glad han brukte kondomer om han var utro, men det gagner jo ikke henne, for jeg tror neppe hun kommer til å ligge med mannen sin igjen, dersom han VAR utro.

Undersøk, som flere sier, om denne kameraten virkelig gjorde dette.

Skrevet

Men at hun er ei snurpfitte er jo en annen sak, hadde hun vært et oppegående menneske hadde hun vært glad til for kondom og forøvrig sendt ham på helsesjekk, samt sjekka i hvilken grad det var sannsynlig at det var prostituerte, enn si barneprostituerte. DA har hun en sak. Før det har hun bare et trangt verdensbilde.

Skrevet

Så man betegnes som snurpefitte om man sender en utro mann på dør?

Da er jeg en snurpefitte også.

Helsesjekken kan han vel ordne med selv. Mannfolk skal liksom hjelpes fram i alt mulig. Kjeringene kan ikke ordne ALT for dem.

Nei, snoppen hans har vært dyppa i et eller annet kvinnfolk som helt sikkert ikke er ren for sykdommer, og da er det ikke hans norske gravide kone som står til ansvar for å sende han til legen. Den biten får han ordne med selv, før det begynner å klø....og ploppe fram kviser,vorter,sår og småkryp på tissefanten hans.

Æsj

Skrevet

jævli glad eg ikkje har en mann som reiser på gutte-tur til thailand og som ikke har kondomer i veska:)

Skrevet

Sånne kommentarer hjelper IKKE HI,da!

Skrevet

Vet du hva - jeg hadde ikke en gang tillatt at samboer skulle reise alene på ren guttetur til Thailand.... Hva faen er det gutter skal i Thailand, liksom...?

Skrevet

Du overrasker meg, Ugl@.

Vanligvis er du ganske fornuftig i svarene dine, men nå tar du helt av? Fordi du har en dårlig dag er drittlei din egen mann idag?

Vi kan faktisk dra på gutteturer og jenteturer. Tenk at vi liker å gjøre ting med venner vi fikk FØR vi traff hverandre, uten at det betyr å knulle andre.

Signerer med anonym denne gangen,har ofte svart på dine tråder. men nå sank du noen hakk i mine øyne.

Når det gjleder HI: jeg ville ikke kjøpt forklaringen uten videre, så der er jeg enig med de fleste andre her.

Skrevet

Ikke la han slippe unna med det der.

Klarte han virkelig ikke åkomme med en bedre forklaring enn at det var kompisen sin?

Den hadde jeg ikke gått på.

Og ha for all del ikke sex med han, vet aldri hva slags ulumskheter han har vært bortpå.

Lukter utroskap kang vei..

Dårlige kompiser..

Om du har hatt sex med han etter at han kom hjem så test deg for alt så fort som mulig om ikke han tester seg frivillig.

Skrevet

det er vel INGEN som tar med seg en nesten tom pakke med kondomer hjem såfremt man ikke er singel og får nytte for dem senere, eller man har reist med kjæresten sin og bruker kondomer som prev.

ingen gjør en slik ap mot kompisen sin heller, for det er alvorlig når en familie kan gå i stykker.

nei du han har nok luftet tissefanten sin i en liten skjønn thai-jente. tenk å leve med slike bilder på netthinnen resten av livet????

stakkars deg og deres barn.

pass deg for hiv.

pakk kofferten hans, sett den på trappa og skift lås i døra.

Skrevet

slett ikke noe galt å dra på tur, men jeg setter et STORT spørsmålstegn ved valget av akkurat den destinasjonen. Sex kan kjøpes over hele verden, men der nede er det faktisk en storindustri tross alt. Det er også en svært lang reise å ta for å være borte i feks en uke...bare det er grunn til å reise spørsmål.

Om jeg synker et hakk i noen dibberes øyne pga at jeg mener at endel kvinner er naive når mennene drar på tur så får det være. Jeg hadde aldri sendt min på tur dit...uansett hvor trofast og "snill" han er....

Skrevet

oi oi oi

ja her er det ugler i mosen

oi oi oi

håper virkelig du ikke har hatt sex med han.

selvom han har brukt kondomer der nede.

så langt vekke.

uten dame

kondomer

tynne sjønne flotte tai damer

som er helt gratis

og vill etter norske gutter

hadde det ikke vært for kondomene du fant,så hadde du aldri fått vist det heller,ja sånn er tankegangen til enkelte menn.

engang utro alltid utro.

slipper han unna med det nå,vet han at han gjør dt igjen.

jeg hadde ringt dama til kamaraten og tatt en preik med hun,uten og stusse.

spira

Skrevet

ja. snakk med dama til kamaraten.

då kommer nok sanheten ut ganske så snart

Skrevet

Wow...blir ganske sjokka over mange svar her! Ja, er enig i at det er en mistenksom greie å komme hjem med en nesten tom kondom pakke, men herregud. Mener dere seriøst at bare man drar til Thailand er det sex involvert? Hadde sendt typen min gledelig til Thailand jeg. Om han vil dit skal ikke jeg stoppe han. Handler litt om å stole på hverandre! Jeg reiser på tur med venninner uten å være utro, og da tror jeg fint min samboer hadde klart å holde "trollet i buksa" til han kommer hjem.

På seg selv kjenner man andre, eller?

Skrevet

Det er nok ikke bare han men alle 5 gutta som har vært i Thailand og dyppa kuken. Hvorfor skulle. Dette har de nok tenkt lenge på. % kopmpiser reiser ikke til Thailand fordi den ene har lyst på thaidamer og de andre for å backe opp, Neida, de har alle kost seg godt der nede ja.

Her er besviset:

*NESTEN TOM PAKKE MED KONDOMER ETTER Å HA VÆRT PÅ GUTTETUR!!!!!!!

Hallo, du har en av to her. Enten har han knullet thaidamer (unnskyld språket) ellers har han betalt VELDIG dyrt for å knulle kompisene!

Du reiser ikke 5 kompiser til Thailand for å oppleve landet og reiser hjem med nesten tom kondom pakke. Kom ikke å fortell meg eventyr vennen.

Skrevet

anonym 17:36; på sine ekser kjenner man ofte andre ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...