Gå til innhold

Utro i Tailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i over 3 år, forige mnd dro han og 4 kompiser til tailand på gutte-tur. Men jeg satt igjenn her i Oslo høygravid. Syntes ikke det var noe galt i at de dro på tur. Helt til han kom hjem, etter en uke ble jeg lei av koferten hans som enda ikke var pakket ut. Så jeg tok og ryddet ut av den, men da fant jeg en pakke med kondomer som var nesten tom. Vi har aldri brukt kondomer, så nå lurer jeg på hvordan di var havnet der. Da jeg spurte han, sa han at det var en av kompisene sine, men han kunne ikke ha di i sin egen kofert. Hørtes ut som en 14 åring som smugrøyker og skyller på vennene sine!

Er veldig usikker, hva tror dere andre?

Skrevet

Jeg hadde også blitt veldig usikker.. og hvorfor kunne ikke kompisen ha de i sin egen koffert liksom?

Er ikke sikkert det er noe, men hadde nok blit skeptisk.

Skrevet

Ingenting som andre forteller deg vil kunne hjelpe deg til å bestemme deg. Det er du som kjenner mannen din og som har intuisjonen i forhold til hva som egentlig er sannheten. Innerst inne vet du hva du tror, men er redd for å reagere på det.

Skrevet

For alle 5 som dro har samboere, så han som "eide" di ville ikke at samboern skulle se di.Synes dette er veldig dårlig gjort. Men jeg tror jo altid det verste. Jeg spurte også om kompisen hadde vært utro mot dama, men han hadde med bare for sikkerhetskyld! Blir kvalm viss dette er sant!

Skrevet

Det er jo forsåvidt til din fordel. Tipper mannen som hadde brukt kondomene var den som ville kvitte seg med de, mens han som var uskyldig ikke hadde dårlig samvittighet for å oppbevare de..

Skrevet

Beklager, men den kjøper jeg ikke. Om kompisen er så redd for at dama skal finne ut at han hadde med kondomer, så hadde vel han kastet de i søppelbøtta før han reiste hjem? Du lar liksom ikke kompisen dra hjem 2-3 kondomer, for så å gi de tilbake....

Skrevet

jeg hadde ikke godt med på den forklaringa der nei.

Hvorfor kastet ikke kompisene kondomene før han dro visst han ikke kunne ha de med selv?

Men jeg kjenner ikke din samboer og jeg kan ikke svare for dette..

Skrevet

Hvem dra med seg kompisens kondomer hjem fra ferie??? Dem kaster man da - og kjøper så nye.

Kan du ikke ringe dama til denne kompisen da. Tror nok kompisen blir nødt til å fortelle sannheten da - og tror ikke den er til fordel for deg.

Tror nok mannen din ikke kunne holde seg unna billige horer -----

ja, du spurte jo.

Skrevet

Den hørtes veldig tynn ut. Hvorfor skulle det være noe verre for kompisen å ha kondomene i kofferten når alle sammen har samboer, og dermed ville får samme reaksjon. Og hvorfor ble de ikke bare kastet som flere skriver?

Hadde jeg funnet en pakke med kontomer som nesten var tom i min mans koffert så hadde jeg tatt det som et bevis på utroskap. Menn er faktisk ikke så kompliserte.

Skrevet

...her ble det mye skriveleifer gitt :-)

Skrevet

Guttetur i Tailand, en halvpakke kondomer og du er usikker... HVOR DUM ER DET LOV Å BLI?! Godt han fant deg og ikke meg.

Skrevet

Ring sporenstreks det kvinnemenneske og fortell hva du fant i kofforten til din mann. Så kommer nok allt for en dag. Ps ikke ha sex med din mann uten kondomer. Hvis du allt har hatt det ta en hiv test om 3 måneder. Sier ikke det for å være slem, men dessverre er det sånn sykdommen sprer seg. Kjære vene jeg syntes synd på deg.

Skrevet

Dette høres ikke bra ut:(

Ring kompisen og spør han. Si at du har tenkt å fortelle det til samboeren hans, kanskje han da forteller sannheten.

Skrevet

Dette med tur til Tailand og kondomer i tilfelle rottefelle hørs alermerende ut. Ville ikke ha likt dette og hadde heller ikke funnet meg i det. Men det er ditt liv. Og faktisk er det folk som kan leve helt ok liv uten å åpene Ridder Rødskjeggs skrin.

Skrevet

Å ringe kompisen er jo helt dumt. Seff sier han at det er hans. Ring dama hans du...

Skrevet

Kjærlighet kan gjøre blind, jeg er vel bare redd for å finne ut sannheten..Er så sinsykt gla i samboern min, og elsker han over alt. det er bare 2 uker igjenn til jeg har termin, vet ikke om jeg takler dette=(

Men takk for alle som har svart..

Skrevet

Er ikke alltid det er så galt å lukke øynene heller. Men det er det du gjør. Og hvis du bare klarer å gå videre uten stadig å ripe opp til dette har du min fulle støtte.

Ps Hvis han har sex med tailandske horer eller turister er han ikke glad i deg, slik du er glad i han. Men det er ofte mere ok å elske enn å bli elsket. Ditt valg, ditt liv.

Skrevet

Det kan jo være at det ikke er noe i det også da. Mannfolk er jo ikke så smarte, så kanskje de ikke tenkte på å kaste kompisens kondomer.

Skrevet

hva med og spørre kompisen ?

kamarater dekker over hverandre..

men,du kan jo spørre om han var utro mot deg fordi du fant kondomer.

sier han nei..så sier du at men da stemte det hva min "mann" sa..at det va du som var utro,og at du har tenkt og fortelle det til dama hans.

kansje han da forteller sanheten og ikke er villig til og dekke over din "mann" lengre.......

jeg ville hverfal ikke gått god for den unskyldingen om at det va kamaraten uten og sjekke litt opp i ting og forhørt meg.

sanheten kommer hverfal uansett for en dag..

Skrevet

Selvfølgelig var mannen din utro.Hva du velger å gjøre med det er din sak. NEXT!!!

Skrevet

Du må ikke undervurdere fienden, les mannen. Hvite menn har dessverre litt høyere iq en hvite damer. Statistisk.

Skrevet

Det var det jeg tenkte på også. For alt vi vet har kompisen kastet de oppi på vei ned "just in case", men glemt av de.

Jeg ville ikke automatisk beskylde han for å være utro, men jeg ville helt klart undersøkt dette nærmere da det høres mistenkelig ut.

Det bør jo han skjønne også.

Skrevet

Gutte-tur til Thailand lukter ugler i mosen uansett, og kondomer i kofferten er i hvertfall godt nok bevis i min verden i hvertfall..

Å lyve er faktisk det verste han gjør her.

Du får vel spørre deg selv da, ok å leve med en mann som stikker på knulletur med kompisene mens du går gravid hjemme, og så lyver han når han blir tatt på fersken i tillegg???

Skrevet

trist.. åpn øynene.sef va han utro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...