Gå til innhold

Hvor mye veier folk her inne egentlig?


Lykkelig3barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ops.. skrev ikke det nei. Jeg veier nå 58 kilo.. var 82 kilo i februar ifjor, ETTER at jeg kom hjem fra sykehuset med minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

174cm og 105 kg.

 

Vil gjerne være med i "Reductil-klubben". Har gått på Reductil tidligere, men slet veldig med bivrikninger. Men det er vel ikke noen vei utenom... har veldig lyst på barn nr. 2 men får ikke startet på det før vekta er gått ned :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veier 79-80.. skal ned til 62.. men første mål er å komme under 70 kilo... skal klare 10 kilo føre julebordet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 80 kg nå, 175 cm.

 

var 94 i jula, og har planer om å gå ned ca 15 kg til, til jul/neste sommer... tar det som det kommer, men ikke OPP i vekt vertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

24 år, 175 høy, veier 62 kg. Fødte min første ca to år siden. La på meg 7 kilo under gravididteten, veide 65 til jeg fødte en måned for tidlig. Men l derimot på meg 14 kg (!!) på fem uker etter å ha tatt en medisin. De har det tatt ca ett å og bli kvitt, og nå sier folk at jeg godt kunne lagt på meg litt ;) dog, det er ikke noe tema, trives ved å være rundt de 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hele 93 kg nå og 6 mnd gravid......grumf!

 

ja ja om ikke annet så blir jeg helt sikkert sterk i beina og ryggen av å trene og hoppe rundt med den kroppen her....!??!

 

GLEDER meg til å føde, begynne å amme og slanke meg!!! og etterhvert trene uten ammepupper- bare dem veier jo 2 kg hver!!

 

tror jeg drømmer daglig om hvordan jeg skal se ut til neste sommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79 kg og 170 høy, Veide over 90 kg i slutten av svangerskapet, og fødte for 10 uker siden. så har gått ned over 10 kg på 10 uker, men skal ihvertfall ned 10-15 kg til....

 

Noen med gode råd til hvordan man kan gå ned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg veier 78.5 kg. var 83 for en mnd siden..;) akkurat begynt på grete roede kurs nå så nå håper jeg på å gå masse ned. vil komme ned til under 70 iallefall

 

drømmen er å bruke 38 i klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...