Gå til innhold

Hvor mye veier folk her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig:)

Fortsetter under...

Skrevet

Veide 95kg i begynnelsen av mars, og veier nå 82-83kg

Skrevet

Ops.. skrev ikke det nei. Jeg veier nå 58 kilo.. var 82 kilo i februar ifjor, ETTER at jeg kom hjem fra sykehuset med minstemann.

Skrevet

Jeg veier 89kg. er 173cm

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg veier 92 nå... har veid 42 kg mer! *grøss* Er forresten 180 høy..

Annonse

Skrevet

69 kilo 167 cm høy

Skrevet

Vi er vel egentlig ganske like vi da, Tjukkis. Jeg er 165 cm høy og veier 68 kg.

Skrevet

174cm og 105 kg.

Vil gjerne være med i "Reductil-klubben". Har gått på Reductil tidligere, men slet veldig med bivrikninger. Men det er vel ikke noen vei utenom... har veldig lyst på barn nr. 2 men får ikke startet på det før vekta er gått ned :-((

Skrevet

71 kg nå. gått ned ca 12 kg.

Skrevet

Veier 54 kg, er 156 høy.

Har en del ekkelt på magen og hofter jeg ikke får bort.

Skrevet

veier 79-80.. skal ned til 62.. men første mål er å komme under 70 kilo... skal klare 10 kilo føre julebordet:-)

Annonse

Skrevet

er 80 kg nå, 175 cm.

var 94 i jula, og har planer om å gå ned ca 15 kg til, til jul/neste sommer... tar det som det kommer, men ikke OPP i vekt vertfall...

• 1 måned senere...
Skrevet

24 år, 175 høy, veier 62 kg. Fødte min første ca to år siden. La på meg 7 kilo under gravididteten, veide 65 til jeg fødte en måned for tidlig. Men l derimot på meg 14 kg (!!) på fem uker etter å ha tatt en medisin. De har det tatt ca ett å og bli kvitt, og nå sier folk at jeg godt kunne lagt på meg litt ;) dog, det er ikke noe tema, trives ved å være rundt de 60.

Skrevet

158 høy og veier 63 kilo. ser flott ut, jeg. har gått ned 9 kg etter mindre enn 2 mnd.

Skrevet

er hele 93 kg nå og 6 mnd gravid......grumf!

ja ja om ikke annet så blir jeg helt sikkert sterk i beina og ryggen av å trene og hoppe rundt med den kroppen her....!??!

GLEDER meg til å føde, begynne å amme og slanke meg!!! og etterhvert trene uten ammepupper- bare dem veier jo 2 kg hver!!

tror jeg drømmer daglig om hvordan jeg skal se ut til neste sommer......

Skrevet

79 kg og 170 høy, Veide over 90 kg i slutten av svangerskapet, og fødte for 10 uker siden. så har gått ned over 10 kg på 10 uker, men skal ihvertfall ned 10-15 kg til....

Noen med gode råd til hvordan man kan gå ned??

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg veier 78.5 kg. var 83 for en mnd siden..;) akkurat begynt på grete roede kurs nå så nå håper jeg på å gå masse ned. vil komme ned til under 70 iallefall

drømmen er å bruke 38 i klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...