m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jada.... Da er planleggingen i gag! Men hvor skal vi ha festen?? Noen tips?? Vi blir ca 80 stk.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Jeg har ikke erfaringer selv, men kan da skrive om noe jeg har hørt andre bruke! Villa Fløyen har jeg hørt mange bruker men da tror jeg man må være tidlig ute. Vet om noen som gifter seg nå i sommer på Søve vgs (ved ulefoss) de sa de var litt skeptiske i begynnelsen men at de ble overbevist når de var der oppe. Var visst nydelig utsikt og sånt over nordsjø. Tror de skulle være rundt 80 gjester. Ellers kan du jo bruke klubbhus om det er et alternativ for dere. Vet om noen som brukte sundjordet sitt for en del år siden, men husker ikke hvor mange de var. Da må du jo selvfølgelig stå for servering og slikt selv da. Pors, Urædd og slike kan jo også være alternativ i samme gaten. Grenland folkehøgskole leier også ut, med servering, men her er jeg usikker på om det er lov å ha alkohol, er jo en kristlig fhs såvidt jeg vet! Nå tror jeg hodet mitt var tømt for denne gang, hehe
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg skal gifte meg i Skien/Porsgrnn til neste sommer. Vi blir ca 80 stykker. Vi har bestilt Odd Fellow som lokale, da man kan ordne mat selv, og får alkohol mye billigere enn restaurantprisene til Villa Fløyen. Hvis du ønsker å vite mer om Villa Fløyen som er utrolig flott, men derimot dyrt så kan du gå på : www.villa-mat.no Det er også mulig å være i Brekkeparken, på mathuset. Men der er vel ikke 80 det ideelle. Nedre Jønholt Gård i Porsgrunn er også veldig flott. Halen Gård i Langesund . Odd Fellow i Porsgrunn. Restaurant Osebro. Druidenes hus. Seivall. Og sikkert mange fler, men husker ikke navnene
KR0705 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Vi var å kikka litt rundt når vi beg å planlegge i fjor. Nedre Jønholt Gård er veldig fint, men det er det 4 stuer etter hverandre, så det blei litt upersonlig syntes vi...Og utrolig dyrt. tror vi fikk pristilbud på 80 000 for 50 gjester da kom drikke i tillegg. Halen Gård er kjempe fint, men vær tidlig ute med å bestillie. Var booka fram til 09 da vi var innom der i juni 07. Odd Fellow ordner de med maten, og syntes det var litt sære regler. Fikk kontrakten hjem i posten. Anbefaler å lese igjennom kontrakten nøye før man skriver under. Men veldig fint der da =) Vi endte opp med Druidenes Hus. Her kan man ordne alt selv. Plass til ca 80-85 gjester. Får lokalet klokka 16 på fredag og leveres 15 på søndag. Da vasker de opp og vasker hele lokalet. For leie og vask en hel helg koster 5000.- Du har også langesund bad, veldig fint, men sørg for å få kontrakt med en gang. Vet at han som driver der er ikke veldig seriøs. Venninna mi skulle ha giftet seg der sep 07, men måtte bytte lokalet 3 mnd før bryllupet for han som driver det ikke ville gi de en ordentlig kontrakt. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Nei, på Odd Fellow i Skien kan man fikse maten selv hvis man ønsker det. Odd Fellow i Porsgrunn er det Villa-mat som ordner til. Det vil si samme firma som Villa Fløyen. Kan få Villa-mat til Odd Fellow i Skien ,men det er ikke noe must.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå