Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensterminen stemmer med ultralydterminen så det blir 6 desember som er terminen. og det er en gutt, så da har vi en av hver. har en jente på 2 år. det er bare så utrolig hva man kan se på ultralyd. er 17+0 i dag. ville bare dele gleden. ha en fortsatt god dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy:-) gleder megsånn til min ultralyd som e den 7juli!

lykke til videre;-D

Skrevet

Jeg har også vært på ultralyd i dag...en helt utrolig følelse. Vi fikk termin 3.desember og det er en gutt. Siden jeg har mistet noen ganger før så har jeg ikke helt turt å tro på at det skulle være no der, men i dag fikk jeg endelig beviset. Deilig!!

Skrevet

Åh så gøy..

Jeg er også 17+0 i dag, men det er litt ventetid her, så skal ikke på ultralyd før 11. Juli..

Åh, det er jo en halv evighet til...

Grattis:o)

Skrevet

så morro!! misunner dere som har vært på ul!! Gleder meg til det er min tur! men det er ikke før 15 juli!! *venteventevente*

Skrevet

Grattis så mye!! Gleder meg selv skal den 9 juli;-)

Skrevet

Så gøyy! jeg skal den 9 juli, gleder meg!

Skrevet

Skal også 9 juli, men var på ul i uke 12 og fikk da 3 des så blir vel noenlunde d samme. kjenner jeg begynner å bli spent på kjønn. Har ei jente på 17mnd fra før:)

Skrevet

Heldiggriser!

Så gøy å få se den lille, gleder meg enormt!

Jeg har fått time 5 august, det er hvertfall en evighet til!

Har termin 28 desember så etter min (og barnimagen) sin utrekning så er jeg i uke 14/15 nå. % august vil jeg jo være i uke 19/20!

Godt det er litt ferie snart!

Kos dere med UL-bildene og timene deres fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...