Gå til innhold

sånn går no dagan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

da reiser vi inn til Riksen for innsetting. Om noen av de ti embryoene som var befruktet i går har overlevd enda en natt ;) Dette er så spennende så fya megen..

Mye rart en skal finne på ;)

Lykke til skytte74, kanskje vi sees! Jeg har hvite tights og lang stripete genser på meg, så du bør hilse nå! Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med innsettingen :o)

Skal krysse fingrene for at det går bra;o)

Skrevet

Masse masse lykke til.... var i din situasjon for fire dager siden, det er så spennende dette her! Krysser fingrene for at du får noe på frys!

Skrevet

Da er jeg tilbake fra Riksen. Av de 13 bekrukta eggene, ble det bare 2 som det gikk bra med, så det ble to inn, og ingen i fryseren. Nå MÅ det bare sitte.

Jeg så deg ikke Megawhat! :-) Ble det noen i fryseren? Jeg var der ikke før kl 14, og kom inn ca ti over, så de var ganske så i rute. Nå får vi være skikkelig rugemaskiner. Har du hatt noe vondt etter uttaket? Jeg har hatt en del vondt, og våkna kl 6 i dag tidlig av så ille smerter at jeg holdt på å dra på legevakta. Da jeg fortalte legen det, så sa han bare at jeg antagelig hadde litt blødninger innvendig. Og det var det. :-/ Hadde det ikke sånn på forrige forsøk, så man begynner jo å lure om alt er som det skal.

Skrevet

heeelt utrolig! Fikk inn to vi og! Det var firedelte og en toer og en treer, de resterende åtte var ikke noe å snakke om, så ingen på frys nei. Hadde ikke trodd vi skulle få to, jeg er frisk og ung og det er første forsøk... men det hadde de bare bestemt. På veien hjem ble vi enige om at det er jo dobbel trygghet/sjanse da ;)

Jeg hadde time 13.15 og kom inn 13.35.. Jeg har ikke hatt vondt, men litt stikninger og greier er det nå i magen. Kjenner meg støl. Legen sa at om det blir noen neste gang, så skal jeg ha mindre dose Puregon. Han virket irritert på at han andre legen har økt dosen min halvveis i sprøyteperioden. Mellom 5 og 10 egg er bra, 22 er ikke bra, da jobber kroppen med for mange og de blir ikke nok modne. Jeg stusset selv over at han økte dosen etter å ha funnet ti follikler dag fem, trodde jo det skulle holde.. men men.. Jeg er minioverstimulert.. hehe..

indre blødning er ikke noe å flese av, merkelig at han ikke tok en kjapp UL bare for å se om blødningen var stor. Om du fortsatt har vond i morgen synes jeg du skal gå til en lege du kjenner og stoler på. Vi er veldig sånn rett inn og ut og lite personlig på Riksen synes jeg. Om å gjøre å få oss kjapt gravide, samme hvordan..

Skrevet

hvordan var de to eggene dine forresten?

Skrevet

Jeg spurte ikke hvordan de var, og da sa de ikke noe heller. Angrer på at jeg ikke spurte, og lurer på om jeg skal ringe inn i morgen og spørre, og snakke med en sykepleier om magevondten min. De er veldig kjappe, og spør man ikke, så får du ikke vite noe heller. Men helt til det motsatte er bevisst, så er vi gravide. :-)

Skrevet

Det er sant det. Hadde jeg ikke sittet på denne siden og lært litt, så hadde jeg ikke visst hva jeg kune spurt om og derfor visst mindre. Så de er dårlige til å opplyse ja. Babymasseproduksjon..

Ring inn du, det er jo kjekt å vite! Åh jeg nyter denne dagen, har ventet så lenge på det altå!!! Skal flyte på dette så lenge jeg kan, og bare føle meg gravid ;)

Skrevet

Skal du jobbe forresten? Jeg begynner på jobb igjen (etter to uker opphold) mandag kveld. Er personlig assistent og trives så godt på jobb. Ikke så fryktelig tungt fysisk heller, så skal bli godt å få dagene til å gå ;)

Skrevet

Jeg har ferie nå, og skal ha det i to uker til, men så er det pån igjen. Det er helt greit, for jeg er rastløs av meg. Har nesten gått på veggen denne uka når vi har vært så masse hjemme, og jeg har ikke orket å gjøre så mye siden tirsdag.

Regner med at det er deg Megawhat som har byttet nick?!

Skrevet

Ja,måtte jo gripe anledningen og bytte ;D Gleder meg til jeg kan skrive megagravid! ;D

Jeg er rastløs av meg jeg og. Ikke får jeg lov å ta fredagsrengjøringen selv heller sa legen. Men jeg tenker jeg kan stryke klær og tørke støv, så få gubben ta seg av gulvene.. ;) Du får ta deg en tur til Halden da! Vi har mat- og trebåtfestival i helga!!

Skrevet

Gratulerer som rugere begge to :)) Og så to egg da, skal se det blir tvillinger :))

74skytte: hvordan er magen din, sånn utseendemessig? Jeg er så utrolig oppblåst, stiv og støl der inne. Ser ut som jeg er 4 mnd gravid.... Har ikke hatt det slik på de andre forsøkene mine.

I mrg er det innsetting på meg. Av 12 egg ble 11 befruktet. Så får vi håpe at iallefall ett deler seg slik det skal :))

Når kommer dere til å teste? Er dere flinke piker og venter til dag 14?

Jeg kommer til å teste på dag 12. Det gjorde jeg for to år siden, og den var tydelig og klar :)

Ha noen fine rugedager, jeg håper å bli med i rugeklubben i mrg :)

Skrevet

Hei Linemor.

Så det har foreløpig gått bra med 11 av 12. Det var bra. Da blir det spennende i morgen. :-)

Jeg er oppblåst i magen, men ikke kjempeille. Men jeg er øm, og det gjør vondt når jeg går, og ubehagelig ellers. Det er som luftsmerter.Håper det går over snart.

På Riksen er det obligatorisk med bp på dag 12, så da blir det nok en test også. Det blir da 8. juli.

Lykke til i morgen! :-))

Skrevet

Skal du kjøre til riksen 8. juli? Han sa til meg at det var ikke obligatorisk, jeg jobber den dagen, men kan kjøre inn den 10. juli. Om jeg tar den her hjemme 8. får jeg uansett ikke svar før 10. Smøre meg med tålmodighet.. Kan jo ikke bytte skift på jobben bare for det..

Men jeg har 15 hcg billigtester her hjemme så blir nok å bruke dem ja hehe.. Tok en i går for moro skyld når jeg var helt "tom" og den var negativ. Jeg trodde den skulle være positiv pga el-sprøyta vi tok jeg? Har ikke helt skjønt det der jeg. Jeg tror nok jeg skal ha dag 9 som mål, om jeg klarer å vente så lenge.. vet det lønner seg ;) Ser mange her får positivt allerede da. Og om det blir negativt, så kan jeg skylde på at det er for tidlig uansett bare ;)

Lykke til i morgen da,Linemor!!! Det går så moro!

Skrevet

spennende med to egg inn da mega og skytte:) dobbel sjangse da :) ønsker dere masse lykke til nå i dagene frem mot testingen:)

klem fra meg

Skrevet

hadde du time på riksen ca 10 over 2 i dag??? snodig satt på vente rommet på riksen fra kl 13.45 til 14.15 så har helt sikkert sett deg uten å vite hvem du var:)

Skrevet

Heia :)

Da er jeg med i rugeklubben :)

Kunne få satt inn to hvis vi ville, men siden tvillingene våre er små enda (1,5 år) så satt vi inn ett egg. Og så fikk vi tre på frys :))

Ha noen fine rugedager jenter :)

Jeg holder meg litt borte disse ukene, men kommer tilbake rundt test-tider.

Skrevet

den var da ment på 74skytte. den mld jeg skrev over...

Skrevet

Jeg hadde time torsdag 26. kl 14.00. Var det da du var der, eller fredag 27.?

Har tenkt på det flere ganger når jeg har vært der, at kanskje noen av jentene som er der kan være noen av dere jeg prater med jevnlig. Det er litt rart. :-)

Skrevet

Jeg har tatt bp på hjemstedet mitt tidligere. Hvis jeg tar den før kl 10.30, så får jeg resultatet dagen etter. Denne gangen vet jeg ikke hvor jeg er i verden den 8. Skal på ferie, og vet ikke hvor lenge vi blir borte, så det blir en hjemmetest den 8., også tar jeg bp når jeg får anledning. Jeg skal holde meg til den 8. som er rugedag 12 tenker jeg. Har klart det før ihvertfall.

Skrevet

74skytte da gikk du nok forbi meg et eller annet sted ute på rommet der for jeg hadde timen etter deg jeg da..

Men er en ting som er så rart man er mange damer i samme sitvasjon som sitter på samme vente rom men man snakkes skjeldent og alle er så hemlighets fulle... hvordan går det med deg? hvor er du i prosessen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...