Maddiken Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvem er vi igjen? og hvem har testet? Jeg husker: bææ, vilsågjerne, lene70... Også har teflonhjernen slått til igjen. Jeg tester i morgen... Er da på dag 14.
lene70 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jeg testa negativt i går kveld, skal inn til blodprøve i morgen, får krysse fingrene for den, mensen har ikke kommet da..
hannetroll Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Testet positivt på tirsdag rd 11 og igjen i dag rd13. Blodprøve ble tatt på tirsdag, og offisiell testedag er i morgen. Tipper det kommer til å bli en del testing på meg de neste dagene. hehe. Må liksom forsikre meg om at jeg ER gravid, at det ikke er noe jeg innbiller meg eller at jeg plutselig ikke er det lengre. ...men holder hodet kaldt litt til, til jeg får svar på blodprøvene og får nye prøver som bekrefter hcg-stigning...
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hei har testet negativt RD 11 skal teste igjen lørdag eller søndag. Bare hatet hele greia. Blir så lei å skuffet hele tia. Men vi må bare fortsette å prøve igjen etter sommeren. lykketil krusemynte med graviditeten, og til oss andre som ikke vet helt enda hva som skjer. klem
tubaluba Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hei hei.. Uf... jeg må vente til mandag før jeg får svar. Skal ta blodprøve i morgen og på mandag, hvis HCG verdiene er høyere på mandag enn i morgen er jeg lykkelig...men det er så lenge til. Dette blir en helg i H%¤#!"!!. Vil gi dere som testet neg. en klem og håper dere finner håp til å fortsette kampen. Til dere som har fått positiv test!!!!!!!!!!!!GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!! tenk for en fantastisk følelse. ta vare på den.. (både klumpen og følelsene) en spennende helg dette for mange av oss.. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå