Gå til innhold

Pasienthotellet på sykehuset i Stavanger....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det der, er rommene godt utstyrt med ting til baby og mamma osv? Hva bør man evt ta med selv? skal snart føde med termin 14juli, så greit å vite..:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. Lå på pasienthotellet i 06. Det er de gamle 4-mannsrommene som er bygd om til hotell. De har nye bad med dusj og stelleplass. Det er bleier og utstyr til baby. Ta med ekstra pakke store bind, for er usikker på om man får mer enn den ene i velkomstkurven. Tror det kommer an på hvem man spør. Jeg visste ikke om det og gikk tom søndag kveld, og fikk da ett surt svar om at vi måtte holde oss med det selv etter at den pakken var tom. Fikk mast meg til 2 nye bind så jeg berget til mannen min kom dagen etter. De holdt ikke så lenge, og hun neste jeg spurte var veldig blid og jeg fikk av henne uten noe om og men.

Selv om du bor på pasienthotell, kan du bruke de ansatte så mye du trenger. Jeg hadde gutten inne på barnestua om natta for å få hvilt godt til jeg kom hjem ( Han var nr 5). De kom inn med ham når han var sulten. Veldig griet å dra i snora når det er midt på natta og poden har laga den stinkbomba hehe. Bare spør dem om alt du lurer på, så er du best mulig rusta til den nye hverdagen.

Skrevet

Sorry leste feil. Var ikke Stavanger jeg lå. På ett eller annet vis klarte jeg å lese Levanger. Forstå det den som kann hehe. Får skylde på at jeg ikke er helt frisk enda. Uansett Lykke til

Skrevet

Heisann:)

Jeg fødte 5 juni, så jeg var der ganske nylig..

Jeg manglet ingenting, rommene var utstyrt med stellebord, sånne fine nettingtruser, masse store bind og bleier til baby!

Kjempekoselige folk som jobbet der:)

Lykke til!

Skrevet

Hadde du med kler til babyen?

jeg trodde ikke vi kunne få hjelp til babypass om natten siden det står i mine papirer om barselhotellet at du skal ha barnet hos deg hele døgnet? Var veldig godt å få sove på sykehuset sist. De passet jenta mi , jeg hadde jo en veldig lang fødsel og trang søvn ..Men jg får jo ha bfar hos meg på barselhotellet da :D

Skrevet

Jeg lå der for ca 1 år siden. Jeg hadde kun med klær til han lille som han skulle ha på seg på hjem reisen. Men det velger du selv. Det er klær til de der. Du må nok belage deg på å ha ungen din hele tiden selv. Jeg hadde også en lang fødsel, men barnefaren var der jo. Så fikk sove litt innimellom. Kjempe å være på hotellet. Du er for deg selv, men er det noe, så er hjelpen rett i nærheten. De som jobber der kommer stadig innom for å sjekke om alt er greit. Du kan også ha besøk når du vil og behøver jo ikke å tenke på besøkstid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...