Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. på egen hånd før og så finner ut senere at mannens svømmere ikke er som da lenger? Vi har to på 5 og 7 som ble til raskt på egen hånd og nå har vi prøvd i noen år og fikk sjokk da vi fikk svar på hans sædprøve. Flere med samme erfaring? Hva gjør/gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har en sønn på 17 fra tidligere. Men har de siste 3-4 årene "mistet" spermen, altså blitt steril. Det er diagnosen. Ingen vet hvorfor. Men han produserer, så vi har hentet de ut via biopsi (TESA) og er igang med ICSI. Men hvor de tar veien naturlig vet ingen..

Skrevet

Hei. Ja vi klarte førstemann på egen hånd...deretter har vi pga dårlig sædkvalitet fått to barn vhj.a ICSI.

Skrevet

Takk for fine svar. Gikk det greit (raskt) med icsiene da? Lurer på om det kan være noe hjelp i at man har vært gravid før (fem år siden sist da)..

Skrevet

Mener du mellom barna? Den eldste er født i 2000, neste med ICSI (1.forsøk) i 2005, deretter hadde vi et mislykket fryseforsøk, og til slutt ny runde med "fersk" der vi fikk barn igjen nå i 2008! Vi har vært kjempeheldige! og jeg tror det hjelper at man har vært gravid før...men vet ikke om det har hold rent vitenskaplig....lykke til!

Skrevet

Er du prøver igjen elma2006? nr. 4? Så spennende - håper dere lykkes like greit igjen. Fikk brev fra riksen i går som bekreftet at de hadde mottatt søknaden vår. Så sto det ramset opp en masse paragrafer etc., om regler etc. for hvorfor man evt. ikke blir godkjent. Huff, da ble jeg plutselig veldig engstelig for at vi ikke skal godkjennes da vi allerede har to barn fra før, alder etc. Men jeg antar at dette var et standard brev alle får først? Lurer på hvor lang ventetid jegs kal regne med nå som ferien kommer i mellom... Håper ikke for lenge ut på høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...