Søskenhåp adopterer Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Selvfølgelig helt individuellt, noen har ingen særlige symptomer i det hele tatt så kan kun snakke ut ifra min egen del. Alle 3 gangene jeg har vært gravid har jeg kjent det tidlig - på slutten av første uka etter innsett har jeg vært kvalm, og også merket at puppene har blitt større og generellt sett at det skjer noe med kroppen. Vanskelig å forklare men jeg har bare visst at jeg var gravid. Andre kan ha det helt annerledes så ingen fasit. Men man KAN kjenne det ganske tidlig er i alle fall min erfaring. De to gangene jeg ikke har vært gravid så har jeg ikke kjent det på samme måten - ingen symptomer da. Bortsett fra sist var jeg også kvalm og trodde det da var medisinene som ga bivirkninger men dengang ei, er ikke gravid nå og fortsatt kvalm så jeg tror jeg har blitt smittet med "noe som går";-) Prøv å ikke overtolk hva som skjer med kroppen din i alle fall, for noen får også "falske" grav.sympt. av hormonene vi propper i oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå