Gå til innhold

Hjelp, værsåsnill.

maya21

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var gravid, 12 uker og 4 dager på vei, og da mistet vi desverre baby`n vår. (4.mai)

Når kan man bli gravid igjen etter en spontan abort? Jeg hadde mensen 6-11 juni, og eggløsning og da satt vi igang. 3 dager nå har jeg vært så utrolig kvalm. Morgen og kveld, må på do hele tiden, skjelven og gråter av ingenting, og blir veldig lett irritert..

Men det er vel for tidlig å bli gravid nå? og hadde vel ikke merket det nå uansett? Vet ikke hvor langt tid det tar å merke at man er gravid og teste positivt jeg?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Fortsetter under...

hei Maya, så trist du mista... det var en dårlig dag for meg også den 4. mai... jeg var tre dager lengre enn deg, men mista på samme dag. ser på profilen din at du har prøvd lenge for å bli gravid, så da er det nok enda mer ille.

Men du, så koselig om du allerede er gravid igjen:)) Har sett flere her inne som har blitt gravid etter bare noen uker. Det spørs vell bare hvor lang tid kroppen trenger for å bli klar.

Ettersom du har vært så heldig å har hatt mensen nå, jeg venter utålmodig, så kan det vell godt hende at du nå har en liten spire som vokser der inne:)))

jeg har alltid hatt sterke symptomer fra første stund, så du kan godt kjenne det allerede.

Om ikke, så er det hormonene dine som spiller deg en puss med å bli alt for aktive etter å kanskje ligget litt i dvale..?

Men ta forbeholdsregler- du kan godt være gravid igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...