asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har de siste tre-fire dagene vært sinnsykt plaget med magen; kvalm, ekstrem halsbrann, mye luft og konstant diare. Er dette vanlig mot slutten av svangerskapet? Har dårlig matlyst, men drikker en del melk og spiser yoghurt, det gjør ikke halsbrannen verre i hverfall..;-( Føler at ingen mat henger i meg, og håper at dette snart går over! Er fullgåtte 36 uker i dag.
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har det som deg.... har de siste dagene vært kvalm og hatt skikkelig magesmerter, under ribbena... og har vært løs imagen.... Og alt jeg spiser får jeg halsbrann av, melk er for meg det verste, men youghurt er greit... Det går jo endel mageonde rundt omkring også!!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 hehe vi (flere gravide i uke 37) er alle plaget med løs mage, tror kroppen har begynt "uttømingen"... men betyr vell bare at det nærmer seg;)
*Stjernesmell* Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hos meg er det motsatt... Jeg har fast mage... Føler aldri jeg får "tømt" meg... :-( Nærmer seg her også...
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har hatt det på samme måte / har det på samme måte. Har en del mageknip, og dårlig mage.. Kvalm er jeg også, men det har jeg vært under hele svangerskapet da... Er snart 35 uker på vei.
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Tror nok det er en kombinasjon av svangerskapet og rett og slett en magesjau, ja. Føler meg litt bedre idag, så krysser fingrene for at det er på retur nå. Har spist godt siste halve døgnet, og holdt på det. Kjøpte flytende Gaviscon og Novaluzid i går, tok det før jeg la meg. Og bank i bordet; jeg har ikke vært plaget i nat!! Så kanskje det kan være et tips til flere?
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 samme her.... sliter veldig med å få i meg mat på formiddagen og hverken frokost, lunsj eller middag frister. Føler nesten jeg er mer kvalm av å spise enn ikke å gjøre det. Halsbrann har jeg ALDRI ellers men nå kommer den som regel smygende på kvelden uansett om det er lenge eller kort tid siden jeg har spist. Og når jeg må bommelomme på do så er det bare for resten av familien å skygge banen..... Når har du termin asjo_høygravid og hvor skal du føde? Jeg har UL-termin 26.juli (men har mer tro på mensterminen som er 23-juli) og skal føde på A-hus
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har termin 25. juli - skal føde på Lillehammer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå