Gå til innhold

Er det nesten ingen som har Teutonia Fun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser aldri noen innlegg om den...

Har vel egentlig bestemt meg for den,men blir litt skaptisk i og med at det virker som få har den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt den, og hadde ikke kjøpt den igjen. God og lun, liten sammenlagt, mulighet for lufting bak på kalesjen og god handlekorg. Det var pluss. Ellers hadde den dårlig demping i kombinasjon med harde hjul, hjulene svingte ikke dit jeg ville når jeg ville, og sittedelen til teutonia er ikke av de største. Men har sett andre som har vært veldig fornøyde med den.

Skrevet

Vogna er bra hvis man liker å kjøre enkelt. Veldig bra med bevegelige forhjul og den tar liten plass i bilen. Vi kjøpte den mest fordi det var en eneste som fikk plass i bilen vår av Brio, Emmaljunga og andre Teutoniavogner vi forsøkte (AUdi A3) Det er få vogner som har to bevegelige fremhjul. Jeg skulle aldri kunne kjøre en vogn som blir så tung når man må skyve den nedover hele tiden for å bevege seg så mye som en cm.

Bra med Teutonia ellers, Britax sin babystol er lett å sette fast en adapter. (også Maxi-Cosi)

Men, jeg har hatt vogna i et år og det er noen ting jeg ikke er helt fornøyd med. Den føles litt plast ut, det er litt trangt med plass under vogna, litt korte og ikke mye stropper i sportsdelen. Litt for spiss og metall benstøtte til sportsdelen. Bra for eldre barn, ikke så bra for en ettåring som slenger bena utenfor hele tiden. Ikke enkelt i snøen. Fungerer dårlig på ramper pga de to små hjulene. Jeg klarte en gang å sette fast fremhjulene i en sånn handicappheis også. Satt helt fast.

Likevel, den er er ganske liten å lett å kjøre PÅ asfalt. Helt klart byvogn. Ingen terrengvogn. Hadde jeg fått velge igjen, nå som vi har en større bil, ville jeg fortsatt ikke hatt noen Brio eller Emmaljunga, men tror nok jeg ville gått for samme vogn eller Mistral S, som har et styre man kan snu.

Skrevet

Testet Mistral s i butikk, og den har mye bedre fjæring. Den er større, men var bedre å trille.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe den brukt, men som du sier, vanskelig å finne. Så endte opp med Bugaboo i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...