Gå til innhold

Jeg er så lei meg :( Kan dere se hit litt, spesielt dere på suppedietten..

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på denne suppa i går (!), og i dag skulle jeg egentlig spist en bakt potet til middag. Men siden jeg ikke rakk middagen, tenkte jeg at jeg bare tar en liten salat, og spiser poteten litt senere.

Men vi har vært på sommerfest i dag (derfor jeg ikke rakk middagen), og der hadde de det største kakebordet jeg noen sinne har sett. :( SÅ jeg tok litt kake jeg ;( Og nå er jeg bare lei meg. Hvordan skal jeg klare dette? Jeg hadde mest lyst til å spy etterpå, men det gjorde jeg ikke..

Skal jeg begynne på nytt med suppa? Skal jeg fortsette som planlagt? Og i såfall, skal jeg spise poteta nå?

Jeg bare gråter og gråter jeg nå:(

Fortsetter under...

Å ikke ver lei deg du da er vi to i akkurat samme båt og på samme dag:o) Jeg har fortsatt som vanlig og later som ingenting. Det som er gjort er gjort og ingenting å gjøre med.

Vi var også å¨avslutning i dag jeg spiste ikke kake men hot dog.

I morgen er en ny dag med nye muligheter.

Trøsteklem

Kjære deg! Det er ingen grunn til å være lei deg og deprimert! Jeg veit åssen det føles når ikke kuren går som planlagt! Også var det en stor utfordring foran deg nemlig , kakebordet hvem kunne ha overset et så stor kakebord? og som du skriver så tok du litt kake så tror nok du kan forbrenne den ved å jogge i 20 min

Jeg synes at du skal fortsette på suppekuren hvis du har lyst å nå dine mål og ikke minst planer! Kanskje du kan vente med potet til neste dag der det står "potet til middag"..

Kort sagt : IKKE VÆR LEI DEG VI STØTTER DEG OG IKKE MINST SÅ TENKER VI PÅ DEG, DU GJORDE EN LITEN FEIL SOM KAN RETTES OPP VED Å FØLGE SUPPEDIETTEN IGJEN!!! ALLE HAR LOV TIL Å ANGRE,HADDE JEG VÆRT DEG HADDE JEG SELV IKKE KLART Å HOLDE MEG UNNA KAKEN , MEN SOM SAGT SÅ VAR DET EN LITEN STYKKE DU SPISTE ! JEG PERSONLIG HÅPER DU IKKE GIR OPP NÅ!

Vi er med deg! og ikke gråt og jeg håper de tårene du gråt blir til et stort smil når du leser dette inleggsvaret!!!!

DET ER ENDA IKKE FORSEINT Å BLI KVITT FIENDEN-----------> NEMLIG KILOENE ;)

mange varme og trøsteklemmer fra meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...