Gå til innhold

Home Party- Hva serverer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips;

Skal ha Make up- home party, i morgen og har aldri hatt d før el. vært på noe- jeg burde vel kanskje servere noe, el. ha noe snacks tilgjengelig???

VIl bli gla for litt hjelp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp...??

Skrevet

hva med oppskjærte grønnsaker og dipp?:)

Skrevet

Folk serverer alt i fra potetgull og ostepop til snitter og bløtkake, nystekte rundstykker, ost&kjeks, grønnsaker med dip, smørbrødkake. Server noe som passer for deg du.

Har jobbet med homeparty og spist utrolig mange ostekaker også :¤)

Skrevet

Forskjellige oster, pølser (ikke akkurat kjøttpølsene fra Gilde men litt mer delikatesser hehe ;), oliven og sånne ting? :) Ei venninne av meg serverte det en gang, synes det var veldig godt :)

Skrevet

Jordbær og is?

Skrevet

Takk jenter, nå fikk jeg satt igang litt tankevirksomhet her ;)

Hjemme fra jobb kl. 16 og folket kommer kl. 18, så da får det bli noe lettvindt tenker jeg...

Skrevet

Grønnsaker og dip er en hit som nevnt over her.. Sveler og sjokolade har jeg fått en gang, det var deilig..

Skrevet

Er det Mary Kay? Tror ikke mary kay folkene er så glade i at det serveres så masse, i og med at gjestene skal smøres, vaskes, renses, sminkes osv :o)

Jeg hadde bakt brownies

Skrevet

Etter å ha fått renset og smiket seg tror jeg vann med sitron under demoen ville vært bra og oppskjært frukt (nå som det er sommer og det er mange herlige meloner ol å servere) og mozell i glassene:)

Lykke til:)

Skrevet

NATCHOS!

Du skal få min personlige oppskrift! Du kommer til å elske det, serverer alltid det når jeg skal ha no ett eller annet

En pose runde natco chips

Philadelphia ost (naturell)

Salsa saus

revet ost..

Det er det du trenger!

Så tar du chipsa utover en panne med bakepapir på ,

blander philadelphia med salsasaus, rører det godt sammen, tar en skje med det på hvert flak.

Deretter tar du revet ost på,

5-8 min på 160g (til osten har smeltet)

SIM SALABIM!!

Driiiit DIGG! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...