Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Etter tilsammen 8 år med prøving. 5 ferskeinnsett og 6 frys,(3 graviditeter som endte dit høna sparker) satt det endelig for oss....

Det er bare helt utrolig....

Det har gått bare....litt over 3 uker siden innsett...

men dama på klinikken sier jeg er gravid.. hcg har steget fra 249 til over 4000 på en uke...

Nå må vi bare tro på at det sitter der..

Lykke til dere andre..gi aldri opp..

Noen fra uke 23 gjengen som fortsatt er her..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Jehn :o)

Det var virkelig din tur nå !

Mange gode ønsker om et problemfritt

svangerskap !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer og lykke til :o)

Be om å få ekstra oppfølging med UL. Jeg er 10+4 i dag og har hatt 3 UL så langt.

Skrevet

jaaaaaaaaaaaa! endelig Jehn!!!

gratulerer så mye,dette har dere virkelig fortjent!så glad for at det ENDELIG klaffet!!!

jeg hørte til 23 gjengen,men har såvidt sneket meg over på 1.trimester...skummelt!hehehe

hcg nivået mitt var på 795,og skal inn til ny prøve imorgen fordi jeg vil se at det stiger som det skal.

mye skumlere enn jeg trodde det her.

sikkert litt ekstra bekymret vi som har slitt en stund for dette....er liksom ikke bare "å lage en ny" om det skulle gå galt..

massemasse masse lykke til videre.kom deg inn på 1.tri du og...selv om jeg føler jeg hører mest til her,så er det litt godt å gå videre..

klemmer

Skrevet

Ja da håper jeg bare det sitter for deg denne gangen! Og det viser jo bare at man ikke må gi opp... Utrolig!! Hører også til uke 23 men negativt på meg. Prøver igjen i okt. Har fremdeles 2 ferskforsøk igjen på søsken. Håper unngå frys da jeg ikke reagerte max på den behandlingen.

Skrevet

Så flott Jehn:-)

Gratulerer så mye. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Ønsker deg masse lykke til videre,og kos deg:-)

Skrevet

Det er fantastisk:) Gratulerer så mye. Ønsker dere lykke til med resten av svangerskapet

Skrevet

Fantastisk Jehn:-) HURRA!

klem

Skrevet

gratulerer !!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Blir ekstra glad når det klaffer for noen etter såpass mange forsøk, det er så fortjent! Håper alt går bra for deg denne gangen. Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så vanvittig mye :) Jeg unner deg all glede etter så mange år med prøving. Det høres jo også slik ut at den virkelig sitter nå.

Jeg er også fra uke 23 og går selv rundt i en lykkerus. Ikke bare bare for en 34 åring å være gravid for første gang ;) Ikke kvalm ennå, men hjelpe meg så trøttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! Det sies imidlertid av de erfarne at vi (fra uke 23) kan vente oss "kvalmehelvete" fra og med neste uke.......

Men lykke til med resten av svangerskapet til deg og alle andre som stråler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...