Lotten Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har pumpet meg for første gang og lurer litt på hvor mye sånne måneds gamle tasser spiser? vet det er veldig individuelt men hvis jeg pumper begge bryst får jeg ut ca 50-60 ml er dette nok?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Tror min lillegutt spiste mellom 60 og 90 ml når han var 1 mnd..
Isa04&Alex08 Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 min gullgutt er 1 mnd i dag og han spiser faktisk mellom 120-150 hver maltid. synes det mye men har må jo bli mett...hehe har ikke nok brystmelk for det må gi mme i tilegg.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Om det er lite så vil vel barnet begynne å suge mer. Er du usikker på om barnet får nok næring kan du jo veie en gang i uke et par uker fremover, også ser du om det er en fin vekstoppgang. Jenta mi er åtte uker i morgen og jeg pumper ut ca 50 ml på hver side. Men, hun tar bare ett bryst per måltid. Jeg pumper på den andre siden og leverer.
fjollefrua Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 det kommer stort sett alltid mer ut hvis babyen suger selv. barnet er den beste pumpa. barnet regulerer dette selv ved sape økedøgn. da ligger det stort sett ved puppen hele dagen, for at din produksjon skal gå opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå