Gå til innhold

hjelp...livmoren var tom..(snufs)

Missy med sine 2 barn  (✿◠‿◠)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har oppelvd dette og kan dele litt erfaringer. vet det finnes damer her i verden som har hatt velskapte barn som har vokst utenfor livmoren.. men hvordan det har gått vet ikke jeg.. jeg har bare hørt negative ting om det.

jeg skulle egentlig vært 10 uker på vei nå.. fikk veldig smerter i magen i går.. bare på høyre side.. og etter samleie begynte jeg å blø.. og blødd siden. ikke så mye.. men mere sånn sporing som det heter.. men blodet er helt mørkt og bare slimete.. skikkelig ekkelt.

jeg ringte legen min i går. og han ringte sykehuset og fikk bestilt time til ultralyd for meg til i dag. og der har jeg vært.

tok en innvendig ultralyd. og der... der var det ingen foster i livmora mi.. den var helt tom. ingen rester en gang sa han.

han anntok at jeg hadde hatt en SA tidligere i svangerskapet.. syns jeg er merkelig. har ikke blødd tidligere i svangerskapet. heller har det ikke kommet noen klumper ut av meg..om skulle vært fosterets rester.

men han utelukket ikke et svangerskap utenfor livmoren.. så i morgen skal jeg ta en hcg bloprøve på sykehuset.. og har ny time til ultralyden i neste uke..

jeg har så sinnsykt vondt i magen i kveld.. stråler smerter nedover beina mine.. føler meg veldig trøtt og sliten.. veldig slapp og har ingen krefter liksom..og er veldig sår i magen..bare jeg stryker hånda mi på magen syns jeg det er ubehaglig og blir kvalm av det. og oppå dette her kjenner jeg ett trykk i magen..men dette er like ved navelen ett sted. puppene ble ømme bare for noen dager siden.. og de driver og produsere væske som bare det.. klemmer på de.. og da tyter det ut masse væske.gjør seg klar for melka om 6 mnd´rs tid liksom..

og i uke 7-8 så var jeg så heldig at jeg fikk høre hjertelyden til fosteret. dette er visst svært sjeldent sa jordmor å få høre det så tidlig.. dette var med dopler..

noen som kan dele sine erfaringeer og opplevelser med meg? trenger masse opplysninger. er så urolig for hva som skjer med meg...

kan ikke tro at dette hender meg...eller oss..

er så nedfor.. har jeg virkelig mista barnet mitt? :(

fra før av har jeg ei tulle på 4 år.. så forrige svangerskap gikk helt greit.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Ser at dette er ett litt gammelt innlegg. Jeg fikk bare lyst å sende deg en klem og håper at alt står bra til med deg. Hvordan gikk det? Håper du har fått mye støtte og hjelp i tiden som har gått. Det er alles mareritt å oppleve SA eller MA. Jeg har aldri selv opplevd det, men har fryktet MA noen ganger og er bekymret ofte over at noe kan gå galt. Jeg har to barn fra før, og jeg elsker dem høyere enn universet. Å få barn er ett under, det vet alle, spesielt de som har mistet før tror jeg. Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...