esmase Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Dette er to som har vært sammen i 15 år,og de har ALT.... Trenger tips til gave,gjerne noe uoriginalt også=) Det er kun jeg og den andre forloveren/vitnet som vet at de skal gifte seg,så jeg kan derfor ikke spørre noen som står dem nært...
* 5 om dagen * Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 gavekort....eller rett og slett penger. ikke lett å finne på noe til noen som har alt....
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Gå isammen med den andre forloveren å gi et reisegavekort f.eks! Eller det kan kanskje bli litt mye.... Men gavekort bruker være bankers!
esmase Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Hehe,den andre forloveren er min sambo......så da går det fra den samma pengeboka uansett. Vil gjerne kjøpe en ting til dem.Penger har de nok av,så det blir kjedelig. Men ang. gavekort-på hva?? Ikke spa,for de drar på ukestur til "spa-land" Noen andre som har tips?
Snøfnugg75 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 billettar til den nye operaen! medlemskap i den norske turistforening soveposar som kan "siksast" saman til ein stor pose telt kunst/gåvekort på kunst kokkekurs (arne brimi har noko bra greier www.brimiland.no) vinsmakingskurs dansekurs språkkurs
3 rosa og en blå Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Har dem hage? Hvis de har det så kan gi dem gavekort på blomster til hagen.. Eller gi et gavekort fra et parfumeri eller gullsmed.. Hva med et gavekort fra en god resturant?
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Litt mer eksklusivt sengetøy kanskje...? (+ et gavekort hos Kondomeriet, ha ha ha)
esmase Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2008 Der de bor er ikke akkurat verdens navle... Derfor begrenser det seg med "aktivitetsgaver" Vanskelig dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå