Gå til innhold

Kommer ikke inn på "din egen side"

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Får bare opp melding om error når jeg prøver å gå inn på "din side"

Kan dere være så snille og rette dette for meg?

pfh takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Alle som får denne feilen, må dessverre sende en mail til webmaster@barnimagen for å få det rettet.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fungerer jo ikke. Ser på krangle at flere har sendt masse mail og det blir ikke gjort noe med det.. Det er til og med folk som har opprettet ny profil pga dette, og det kan ikke være i deres interesse?..

Dette er problemer dere bør løse innen rimelig tid.. Jeg selv har sendt 3 mail til adressen du refererer til og har ikke fått respons. Nå har jeg vært uten siden min i noen uker og dette er ennå ikke løst. Noen har vært uten siden sin lenger enn dette.

Dette er jo faktisk deres problem og det er jo ikke noe ålreit å ikke kunne lese PM her inne, for dette er jo en stor del av det å være her.

Dette synes jeg dere bør rydde opp i straks uten å legge ansvar over til en kilde som tydelig ikke fungerer!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har det ikke vært mulig å løse denne feilen med nåværende server. Det vil derfor fortsatt ta noen måneder før problemet er løst. Inntil det skjer, må hver enkelt som får feil ta kontakt for å få feilene rettet.

Din side ser forøvrig ut til å fungere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en mail til [email protected].

For jeg kommer ikke inn på min profil, sendte første mail 15 juni, men fikk ikke noe svar, har send 2 mail til etter det, men heller ikke noe svar. Nå er vi i Juli, å jeg synes det er så dårlig gjort at de ikke kan hjelpe meg.

Sendte denne maillen her:

Kommer ikke inn på siden min.......

Jeg gir dere fullmakt til å gå inn å fikse siden min, sånn at jeg får kommet inn på profilen min.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer inn. Skjedde noe når jeg gikk inn på bruker informasjon på min side, også gikk jeg ut ved å trykke tilbake pilen. Å etter det står det error når jeg går inn på min egen side.

HVA GJØR JEG?

Får jo ikke lest på profilen min eller private brev.

Vær så snill å fiks det for meg.

Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få hjelp?????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...