Tjorven1 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har vært hos fertilitetsspesialisten i dag, og livmoren min er klar! Jeg var så redd for å få en kjip beskjed, men alt ser bra ut. Mulig litt dårlig blodsirkulasjon pga operasjonen, så jeg fikk resept på noe jeg skal ta vaginalt fra dag en, og til uke 12. Systene på eggestokkene var nesten borte, og ett helt klart egg, var klart til å klekkes - han sa jeg kunne dra til Danmark i dag om jeg ville. Men trenger å vente føler jeg, det kom brått på! Men alle gode ting er tre, og på det fjerde skal det skje! Så fjerde forsøk, tredje graviditet - forhåpentlig! et hjertens sukk fra meg, endelig!
Daydream Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Så godt med gode nyheter da!! Kanskje vi reiser nedover nesten samtidig Har bestemt meg for å prøve, selv om det er endel usikkert. Sitter bare å krysser fingre for at EL kommer ETTER ferien er startet! Lykke til videre Tjorven.
hegeno Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 enig tjorven - på det fjerde skal det skje!! Den sitter denne gangen Lykke, lykke til!! (satser også på at det skjer på det fjerde - har hatt tre forsøk på stork, ble gravid på første, men mistet tidlig)
satser & vesla Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Lykke til Tjorven :-) Krysser fingrene for deg, jeg også satser på at jeg får min tredje gravidtet på min neste tur :-) Så vi får tenke på at alle gode ting er 3 ;-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 masse lykke til:) du skal se at denne gangen blir det gullegget som blir lagt..
Tjorven1 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 Å... Minajenta - DET hadde vært koselig, vi har jo fulgt hverandre en stund nå - det blir ca uke 30 på meg tenker jeg. Og du?
Daydream Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Ja, ikke sant Ser ut som det blir uke 29 på meg, bør IKKE bli før, ligger i grenseland og er veldig spent. Sendte deg ei privat meld. for noen dager siden, har du fått den Tjorven?
kaje Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 LYKKE til både Minajenta og Tjorven1...... denne gangen skal dere lykkes begge to :-)) Skal krysse både fingre og tær for dere..
Karina68 Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Krysser også alt! Tenker ofte på deg siden vi ble gravide på likt ca sist gang- og har en god følelse for at du skal lykkes neste gang!!
Tjorven1 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 Takk - det er så godt å ha dere jenter! Lykke til dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå