Gå til innhold

Ny her melder meg inn

mopa fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne siden i dag er 38 år . Mor til 4 snart 5. Termin om 3 dager å vi gleder oss masse til å se prinssesen vår....Går å venter på fødselen skal starte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til:-))

Skrevet

Hei!

Vi er jevngamle, men jeg er gravid med min første. Har termin dagen etter deg. Vi venter på en liten gutt:) Går også rundt og venter og venter nå på at noe snart skal skje. Lykke til!

Skrevet

Hei,

Så moro! håper alt går bra med fødselen og ventetiden, Mor til snart 5 er imponerende :-) jeg venter min første om 21 dager i en alder av 39.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar . Ønsker dere alle lykke til.Var på kontroll i dag hos legen og han var 100% sikker på at vi hadde født før helgen var over.Kjempe spent men kjenner ikke noe ennå.

Skrevet

Melder meg inn her jeg oxo :)))))

Skal ha nr.4 i mars-09. Jeg er gift og er 37 år (rekker å fylle 38 før jeg føder)

De andre tre vil være 14 1/2, 11 og 6 1/2 når lillegullet kommer.

PS. Lykke til mopa !!

Skrevet

Hei mopa, ønsker deg lykke til med ventetiden og fødselen! Vi er jevngamle, jeg fylte 38 år (i går faktisk :) ) og venter min nr. 3 i desember, har barn på 11 og 8 år fra før.

Skrevet

Takk for svar alle sammen .Her har det ikke skjedd noe ennå. 3 dager på overtid. Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...