Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne et snilt legekontor i Sandnes...please?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å ringe fastlegekontoret og bytte for tredje gang dette året, men trenger råd til hvilket av de jeg kan gå til og hvilke jeg bør holde meg borte fra.

Flyttet fra Hana legesenter for de på kontoret var så sabla vanskelige og kranglete, men nå har de jammen meg slått seg i sammen med mitt nye legekontor og må dermed krangle i tlf igjen.....

Skrevet

Jeg går på Bogafjell legesenter og er fornøyd med det. God parkering er det også. Jeg gikk på Håbafjell legesenter før, men legen min startet Bogafjell, så følgte med. På Håbafjell har de ultralyd, det er gammelt men funker kjempe bra. Forrige gang jeg var gravid, sjekket legen og jeg fosteret til hver kontroll. Det savner jeg nå...

Skrevet

Hvorfor krangler du med legekontoret forresten?

Og det viktigste er vel at du er fornøyd med legen? Ikke legesekretærene?

Men for å svare på det du spør om, på Vågen legesenter er legesekretærene veldig hyggelige, på Skeiane er det veldig vanskelig å nå frem på telefon, og ikke alle er like hyggelige. På Riska legesenter er de også veldig greie, men kanskje litt langt å reise?

(er sykepleier, og har gjennom jobben min vært innom en del av legekontorene iflg med mine pasienter)

Skrevet

Sentrum Legesenter:)

har bare truffet hyggelige mennesker der....

Skrevet

Jeg får ikke lov å komme inn til time, heller ikke øhjelp time med mindre jeg er døende. Jeg går på Bogafjell legesenter og har vært strålende fornøyd til nå, legesekræterene har alltid klart å finne time til meg eller datteren min....men Bogafjell har slått seg sammen med Hana legesenter og plassert den mest vanskeligste, mest kranglete personen i tlf som de hadde på Hana. Jeg bestilte for lenge siden en dobbel time øtime for datteren min for hun var så syk og bare kastet opp og hadde diare...hun var svært dehydrert og hadde tatt av mye. Jeg kom 10 min forsent for hun bæsja seg helt ut rett før vi skulle dra og da nektet hun kontordamen meg å komme inn til legen...jeg ble helt forskrekket for datteren min var så dårlig og jeg visste at han ikke hadde pasient der inne... denne damen har nå begynt å jobbe på Bogafjell og hvis det da skulle skje noe med meg eller min datter kan jeg ikke stole på at vi får hjelp så lenge hun er der...

Hvis jeg ikke får byttet en gang til må jeg nok bare gå ned og snappe tak i legen når han er ute og henter pasienter....trist egentlig for legene som jobber der er kjempekoselige....:(

Skrevet

Å nei. Sist jeg ringte Bogafjell, var hun ganske sur hun i tlf ja. Måtte egentlig krangle meg til en time. Men jeg trodde det bare var ei som var der for sommeren. Hun som pleier å være der er jo så super. Skandale. Nå merket jeg at jeg ble kjempe sur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...