Gå til innhold

Juli: Snart braker det løs med 3års dager!!!!

Anbefalte innlegg

Blir spennende..Lille V er ikke liten lenger, babyen til mamma er for lengst flyttet og vi har fått en målsrettet gutt som vet akuratt hva han vil, og som susser på mamman sin dagen lang. Han tar meg hardt på kinnene og sier: kjøss meg mamma!!! *smelte*

Han sykler som bare det på 2hjulsykkelen sin, bare en gang iblandt er støttehjula nedi.

Han går i bhg full plass og elsker å være der med venna sine, og han var pottesur sist uke da han hadde ferie..han ville til barna.

Han er fryktelig selvstendig, og er ute med søskna sine hele tiden, bare inne å får i seg mat.

bursdagsgave i år blir 4-hjuling, gutten er helt i skyene her, og litt sur da jeg ikke har peiling på slik så det er kun kjøring med pappa.

Ellers går livet sin vante gang her på landet, noe er jo forandret, men etterhvert er det valg som gavner oss alle håper jeg.

Gratulerer med 3års dagen alle Juli05 barn

Fortsetter under...

heihei:)

ja er ikke lenge igjen nå næi. vi har feiret 2 barnebursdaga allerede vi da siden d er midt i ferien:) men neste torsdag blir d feiring med familie, å d blir stas ja. Lillebror blir jo 1 år bare 3 dager etter storebror så hær blir d dobbel bursdag:)

størstemann er i fullt vigør fortiden,han går ikke i barnehage så han har vært hjemme sammen me meg å lillebror.Begynner nå til høsten. Han er veldig bra språklig så hær er d allt fra fine til ganske kraftige stygge ord som han regler opp. sykkler på 2 hjulingen oxo men me støttehjul ennå da. han er fortsatt veldig utsatt for fall så mye blåmerker er d.

Han er en kos gutt som si æ e gla i dæ og ælske dæ mang gang om dagen hehe blir jo så rørt da vettu:)

Aktivitetsnivåe e helt opp i skyan så mann kan bli klar bare av å sjå på han. har begynt å sove litt bedre i den siste uka:)

Til bursdagen har han fått alt for mye syns jeg men sambo vettu syns han må få.. så hær blir d stor seng me liten trapp, 19 tom.flatsjerm,klær,sykkel:) å noe annet småting.

ellers går no dagene som vanlig me litt stress:)

gratulere alle sammen med 3 års dagen:)

Ja, herregud dere.....de små babyene våre er store !!

Nora er ei blid "lita" snelle som elsker å springe etter storesøstrene sine .... men er ei mye større guttejente enn de noen gang har vært.... moro med fotball m pappa, sykling, og generell herjing ;o) Men elsker fremdeles å sove, sover lur i barnehagen hver dag + legger seg tidlig og sover hele natten !

3 års dagen blir feiret i Danmark, og da mest sannsynlig på Legoland :o) I gave får hun storseng

av oss :o)

Går full tid i barnehage, og skal nå fra høsten begynne på stor avdeling. Hun har nå gått i en liten familiebarnehage m bare 10 barn ...så overgangen blir stor , iallefall for meg ;o/

Ønsker alle en super 3 års feiring !!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...