Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Del Skrevet 25. juni 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138093804 Langt over streken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg syntes faktisk at innlegget var utrolig morsomt.....det er masse humor i innlegget for de som makter å se det. Det er til og med lagt til smiletegn for å understreke humoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Del Skrevet 25. juni 2008 Det å strø om seg med smilyes i annenhver setning er ett vannvittig dårlig argument for å snakke så nedlatende til en annen bruker. Man kan ikke regne med at folk flest skjønner at dette er humoristisk ment når det gjentas så ofte. Personen det gjelder går bevisst inn for å kalle folk det ene og det andre....hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Del Skrevet 25. juni 2008 Du må jo se på hele tråden....den er såpass drøy at den faktisk er humoristisk. Hun som fikk "lekset" opp det ene og andre svarte jo også slik, så jeg tror at også hun ser humoren: "Hehe:-) Derfor det er så mange bitre på anonymforumet. Forøvrig må jeg dessverre skuffe deg mht strekkmerkene, cellulittene etc.. Her skal jeg nok føle meg hjemme. Aliena " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 25. juni 2008 #5 Del Skrevet 25. juni 2008 Siden dette er på kranglesiden, så vurderer vi kun sletting dersom de som er involvert i tråden ber om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå